sista dagen på detta år

Snön öser ner här utanför fönstret! MYS! (spösnö som mathias säger..)

var hos doktorn imorse, har fått ngn form av körtel/bihålleinflamation,.. så fick gå till apoteket & fått skitstark pencelin (amanda & emma fick allergisk reaktion av den förra året) så vet ej om jag vågar på¨mig den än.. och gurgelmedecin mot bakterierna i halsen & för att penceliet är så starkt,.. smakade SKIT!. dock kostade allt 15 euro (= 150 kr) så jäkla billigt.. bara pencelin i sverige kostar fan 100 spänn!

NYÅRSAFTON IDAG!!!!!!!! dom andra kom precis hem från champangefrukost & afterski. kul för dom. jag ska FÖRSÖKA ta mig genom denna dag!.

vi ska äta god middag här & sen ha förkrök.. vi bli ca 15 pers! ska bli superkul! sen på tolvslaget samlas alla på huvudgatan & där en dj & och alla smäller raketer! efter det så har vi köpt biljetter till ett ställe som heter alroch , som ligger precis vid tågstation, fisi! :) hihi du vet ju vart det är..

så det ska bli kul tror jag! Men känner mig inte 100, och micke har redan skällt på mig,. men vill inte vara hemma på nyår :( .. ska ta det jävligt lungt! INGA jävla shots!

har legat & sovit en stund, behövde jag.. och nu ska jag färga håret & duscha och så tänkte jag ..

HOPPAS NI FÅR EN SKITBRA NYÅRSAFTON, MINA ÄLSKADE!!!!!!! älskar er!


bff & jag! kommer sakna dig sjukt mycket ikväll! love u!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0