just idag är jag stark

ojdå, denna dagbok hade man ju glömt lite.. sorryyyy.

kom hem från jobbet nyss.. ENSAM hemma (händer inte alltför ofta..) så har lånat Mathias dj högtalare och spelar BRA musik. Lyssnar på kenta - just idag är jag stark.. jävlar vilken fin låt. är lite känslosam idag, vettefan varför. men började tänka att kanske kenta ska stråla ur högtalarna på mitt bröllop istället för nothing else matters.. tål att tänkas på!

för övrigt när jag skulle sätta på högtalarna höll jag på att dö av hjärtsnurp.. HÖGSTA volym med maiden det var som att mitt hår blåste bakåt för det var så högt.. haha.

kl 15 går mitt tåg till moster! ska ta bussen 14.15 härifrån mig så jag har god tid på mig. stannar tills måndag. ska bli så myyyysigt! helt sjukt att det redan är julafton imorn..! ska bli så mysigt att fira med moster, mormor & kusinerna. men lite (MYCKET) tråkigt utan mamma, pappa, systrar & mice :(

men men, dom säger att jag är en stor tjej nu! vet ej om jag håller med, gillar att vara liten faktiskt. hihi.
mina roomisar kommer sakna mig och försökte övertala mig att stanna hemma över julafton, men lovade dom nyår istället.

har så jävla mycket att säga , men ändå inte.. haha. saknar alla där hemma väldigt MYCKET. vissa dagar är svårare än andra, som ibland när man bara vill stå tyst & krama sin pappa som ger en enorm trygghet. men skype funkar faktiskt väldigt bra det med. skypear med pappa nästan VARJE dag. :)

häromdagen var jag full på jobbet. skulle egentligen inte ut, gå hem tidigt osv. som sagt slutade det med 2 timmars sömn upp & jobba.

här i österrike så har alla butiker schnaps som dom bjuder sina kunder på, har lyckligtvis sluppit detta! men inte emma haha.. min pappa tror att jag ljuger, but it is a true story. man får tilloch med dricka öl på vårat jobb.. haha hur sjukt är inte det?

lovat min mice att ta det lungt i en vecka. tisdag kan partyt återupptas igen, haha nej då. ska vila min kropp lite från svinstarka drinkar & jäger. spar mig tills min syster kommer hahaha! då jävlar ;)

GOD JUL på er alla!!!

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0