jul update

Har svårt att hitta hit ibland har jag märkt..


Ska sammanfatta lite kort;
fredag 23/12 - åkte jag som sagt till min moster för att fira jul med henne, mormor & kusiner. MEN världens BÄSTA julklapp fick jag när moster skulle visa mig "vart jag skulle sova", där satt mina 3 tjejor i soffan.. blev så chockad & lycklig. Tack för underbara dagar med er <3 (berättar mer om detta sen)

stannade hos moster tills måndag, sen åkte vi alla ut till mig & jag jobbade , sen gick vi & åt jättegod pizza & systrarna sov över hos mig & vi hade det hur mysigt som helst! Mina roomies tyckte jag hade världens skönaste familj , det tycker jag med! :)

tisdag -  åkte & jobbade på morgon & kom hem sen till mina systrar , vi hade en supermysig dag med fika & shopping sen tog vi tåget till feldkirch & mötte upp moster, mamma & alla. Vi åt snitzel 30 cm lång haha..
sen var det dags att säga hejdå... BLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fyfan vad jobbigt det var. Men jag har haft världens mysigaste dagar med dom , så det känns lä'ttare på något sätt efter ha fått varit med dom!

Sen på kvällen var det swedish night & jag råkade bli v'äldigt berusad., & bröt ihop. Kunde inte sluta gråta. hulkade mig till sömns. allt kom på en gång. det blev för mycket.
skrek till emma att jag ska åka hem! & gullungen försökte liksom "jaa, självklart gumman.. i några dagar så kommer du tillbaka sen.." jag : nää jag ska HEM!!!!!!!!!!!!!

men men, det löste sig. jag är fortfarande kvar. blev bara för mycket, är lite ledsen & orolig för väldigt jobbiga saker som händer just nu..

åkte skidor igår med Amanda.. HERREEEEEEEE. hitler varning på den tjejen. fyfan vad dålig jag är på att åka. så fort det gick för snabbt satte jag mig på rumpan istället. så idag har JAG VÄRLDENS träningsvärk i benen, magen, armarna, ryggen, RUMPAN......
om jag inte får benmuskler att döda för i slutet av säsongen vet jag inte vad jag gör! Alla dessa backar osv..

btw, troddde amanda skulle lämna mig. jag var hopplös. JAG hade lämnat MIG om jag var amanda. men nej. hon säger till&med: det var kul att åka med dig! åker gärna igen..
hmm..


jag älskar er så jäkla mycket! <3

Nu blidde det en bibel igen. sorry.

/ sanera

 


Kommentarer
Postat av: sisthaaaaaaaaaaaaaaa

ÄLSKAR DIG!!!!!!!!! är så jävla stolt över dig sis <3

2012-01-02 @ 15:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0