helgen

i fredags var det tjejmiddag + utgång! trevligt som fan! haha och andreas kom till tjejmiddagen, enda killen (men han är van) haha. sen blev det nype & en massa party, & jag drack bara 2 cider! (haha på krogen, ja. )
sen drog jag, jessica, sandra, natta & fisi till fisi & käkade & sen blev det hemgång. & mannen kom hem & så skulle jag göra en taco åt han hahaha. & sen tappade jag en marmeladburk på min fot så den är blå & svullen FORTFARANDE, aj ..& sen la jag mig på soffan med min fisi & skrattade så tårarna sprutade när micke skulle berätta en godnatt saga för oss.. (as packad) HAHA. slutade såhär "åh helvete vad full jag är, vet inte ens vad jag heter" hahaha.

& 1a april skulle ju rökningen fimpas! (hahah) så jag började med det på lördagen istället! men sen fick jag ett psykbryt men jag har världens underbaraste man så det blev bättre tillslut! jag hatar när hjärnan kokar över & när man som polisen sa "spyr känslor". BLÄ.
rökte 2 cigg i lördags. men inga mer sen dess. elleR? hahahahaha. med mig kan man aldrig veta! micke säger att jag gör hans liv så intressant med mina ider.. haha man vill inte vara en tråkig brud? ;) mohaha.

i söndags blev det jobb. & så sa jag upp mig då. & i måndags blev det jobb & solning & promenad med B. & igår blev det jobb & tvättstuga & sen drog mannen på skiva & jag sov ca 12 timmar! haha .

snart blire träning med katti & krille. & imorn blire kryckan & sen promenad med B.
& på fredag ska jag klippa mig!.. haha. herregud. bara det SYNS. annars blir jag kompis med rakmaskinen!

 


mamman & pappan.

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0