the bitch is back

VILKEN vecka.........
i måndags var det en jäkla match, låg under tills 88e minuten.. haha helt sjukt.. Björn kämpade som vanligt på. & vi hade över 12000 fanns, och det är bra för en allsvensk match, underbart för en superettan match. men jag menar, vi är störst, bäst & vackrast ;) det har vi bevisat 1200000000000000000000000000 ggr om!

måndag- jobb, sen vare alltså match.
tisdag- jobb.
onsdag- ledig. träffade bini & sov hos mice.
torsdag- jobb, mice åkte till koster, jag drog ut på krogen & sov 4 timmar ..
fredag- jobb. bakis. passade anna & hade mys med mina systrar.
lördag- jobb. firade påsk med mamma, systrar, mormor, bini & 4 hundar. SUPER mys. <3
söndag- jobb. mys med syster.
måndag- jobb. (IDAG) & idag kommer min mice hem.
tisdag- jobb. sen läkaren.
onsdag- utbildning på görnan kl 9
torsdag- kryckan 9.30
fredag- LEDIG. "genrep" grönan. = jag fick 5 biljetter & åka massa kul! så jag, micke,  bini, patric & fisi ska ha jäkligt kul!
lördag- jobb. sen är det väl valborg?
söndag- 2 år med min mice. han jobbar. jag lär va bakis. ROMANTIK BABY!

ja, jag är heeeelt slut. men en skön lön i maj väntar! ;) sådär ja. fullspäckat schema.. men jag gillare! jag är en rastlös människa, ingen planerare dock men har ju B i mitt liv så det är ju lungt! (hon sitter väl & planerar mitt bröllop i detta nu..) sen mice drog i torsdags har fisi sovit med mig.. MYS. så jag har faktiskt inte saknat han så mycket.. myst med syster! men mice brukar ju sova borta 2 dar i veckan, detta var ju bara 2 dar till.. hehe. han får nog åka iväg igen, kommer sakna mitt "nya" sovsällskap :)
 längtar tills jag & mice flyttar, så bor fisen med oss! :D myyys

haha jag & bini kom på en sak.. nu när våra killar varit borta exakt lika länge så har vi setts mindre.. haha. men det är bara för att vi båda har jobbat.. efter varandra ..

så.. ska väl till mice snart då. blää mina ben värker.

/ sanera


haha mina älskade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0