sunny SUNday

igår blev det partey på magenta. påvägen dit får jag hicka. säger åt natta att skrämma mig, men det gick väl sådär.. haha. slutade med att typ alla på seven försökte förklara mig hur jag skulle dricka vattnet för att bli av med den, och det blev jag tillslut!


sen mötte vi upp sandra & co! sen blev det partey!! och sen blev det dags för fyllekäk.. & jag blev av med min max oskuld.. OMG. jag ville till donken men näääääää. den kycklingburgaren med den bea dippen........ MUMS. upptäckte till min mindre glada förvåning att det var bacon på , men det fixade min sandra på 2 röda! sen råkade jag spilla ut bea dippen på en jävla brud & hela mig själv.. haha.

sen deckade jag i min pojkväns säng.. & idag blev det promenad med pappa, syster & pojkvän i solen.. MYS.

nu är det strax middag! sen blir det nog en liten promenad med sandra såhär på kvällskvisten..

upptäckte att jag på mitt nya schema på grönan jobbar MÅNGA helger.. men det löser sig! då blir det party på vardagarna istället , det klarar man när det är sommar !!!!!!!! UNTZZZZZZZZZZZ UNNNTZ duuuunk dunka!

slutar på maritime den 29e maj, åker till spanien den 30e & kommer hem 6e juni & börjar på grönan den 10e juni.. LÄNGTAR ...! jihuuu, ska bli kul att träffa nya människor & en massa party.. SOMMMAR!!!!!!!!

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0