LILLA LADY

idag blev det först kryckis & sen blev det lååååååååååååååång promenad med bini i stormen.. fyfan, har så ont i mina ben! bäst på promenaden var nk, & nu har jag bestämt mig för en ny väska! (ist för plånboken..!) hihih. det är bra investeringar kom jag & bini fram till. (eller vi visste det redan men iallafall) jag har grus i håret efter att vi har gått runt hela stan ...... och nu planeras det farliga äventyr.. HAHA. tur att det är hon & jag. & ingen annan.
vi hann även med att kolla lite babykläder, som tant sanera ska skämma bort sina små sötisar! ojoj.. *LÄÄÄNGTAR*

och så hann vi även planera lite brudtärne klänningar! hihih. vi börjar bli vuxna. längtar till att få spendera mitt liv med bini, patric & mice! (+ kitty, barn, systrar, mammor & pappor osv..!)

sen mötte jag upp pappa & fisi! mysis.

det är perfekt med en 8- åring som självmant klär på sig pjamas & ber mig borsta tänderna & vips så inser jag att vi är mitt inne i hennes kvällsrutiner innan läggdags.. 20.15..
jag: men anna , ska du lägga dig nu?
anna: japp, klockan är ju över 20..

HAHAHAHA.. hon har sina egna tider. hon ska sova 20, kl ca 17 ska hon läsa sin läsläxa i 15 min, kl 6 på morgonen hör man ungen stå vid mammas säng & skrika: GÅ UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!
och lämnar man henne i skolan så hela vägen låter det såhär:" hinner vi i tid? hur mycket är klockan? vi kommer väl INTE försent? "
sen låg jag & lisen & nattade henne .. det var länge sen! myyys


min sötnos.

& imorgon blir det klippning kl 9.30 samtidigt som mamma. sen följer jag med henne till mammografin.
sen blir det promenad med ozzy, kitty & bini! sen blir det att fira kusin som fyller 21! (vafan ska man köpa?!)

och mitt öga har svullnat igen :( helt illrött.. JÄVLA POLLEN!!!!!!!!!!!!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0