väx upp

inatt sov jag 2 timmar för jag drömde mardrömmar om SD & att jimmie åkesson skickade ut mig ur landet & skit.. haha.. satt & kolla valvakan igår.. skäms över mona & fredrik.. för att dom tvärt dissade SD (vilket är väl ok) MEN säg då typ " ja, vår invandringpolitik suger & det har ju ni svenska folket visat nu.." för dom verkar missa att det är svenska FOLKET som har gjort sin röst hörd! också invandrare/utlänningr röstade på sd, det vet jag! alltså jag har verkligen skällt ut alla som har röstat på SD & inte fattat varför. men grejen är att då får de andra partierna skärpa sin invandrings politik , men inte ett ord har dom sagt något om det.. så faktiskt, skyll er själva!. så går det när man inte lyssnar / ser. och SD är fortf ett parti, som vilket som helst. därför skäms jag också åt aftonbladet & alla som "fryser" ut detta parti. för dom har väl fan lika stor rätt att göra sin röst hörd? vilket dom VERKLIGEN har gjort. så när alla säger herregud "rasisiter hit & dit", så glöm fan inte att centern vill att prostitution ska bli lagligt! det tycker jag fan är ännu värre.. mina vänner, jag är i SD's ögon en utlänning. men jag RESPEKTERAR att det som ett parti. alla håller ju på att "mobbar" dom för fullt nu.. vem har gett alla rätten till det? VÄX upp , jävla politiker. många av dom  sjönk som fan i mina ögon igår med sina uttalande. jag tycker inte att SD har rätt i alla sina frågor & skulle ALDRIG rösta på dom, MEN dom har rätt: invandringspolitiken måste skärpas. & det har svenska folket nu visat. & hade tex. moderaterna gjort slag i saken så hade vi nog haft ett annat läge nu.

så. nu säger jag inget mer om detta val. blir bara så jävla irriterad att alla "vuxna" beter sig som barnrumpor.

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0