crazy koster

TJA TJA!

"lever".. kommer nog ta ett bra jävla tag innan jag sätter mig i bil med en stressad emmi.. eller sätter mig i en bil med emmi överhuvudtaget.. :) fiiiifan alltså...

i fredags åkte vi ju ner till koster! det blev lite tight med tid, eftersom min "tuttklänning" (hahaha) inhandlades & även lunch & alkohol.. så då fick emmi sätta sig bakom ratten. alltså rent spontant så känner jag: "nä."  sorry. men nä. livsfarligt, vi snackar om en tjej som har mer aggressioner än vad som är bra, alla andra bilister är "cp:n, fittor, utlänningshelveten osv.." & köra om i alldels för hög fart & nära bilar.. hm.. & det berskiver hon på sin blogg som "himla roligt" ??????? nä du min vän.. alltså jag satt & skrek med händerna för ögonen & bad till Gud. satt fram gjorde jag också.. herregud. jag är glad att jag överlevde alltså.. hahahaha.
behöver nog inte tillägga att vi hann med båten & att emmi är micka gallaccios dotter (fniss).

jag & emmi gick & handlade mat & gjorde även den ;p hihih jag gjorde köttfärsen!!! :D *stolt*
sen blev det viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin & ööööl. & idol. hihi. & på lördagen var det piss väder & jag & ville duscha, så vi cyklade ner till hamnen i regn & blåst.. & jag hade som en stooor regnponcho utan armar (livsfarligt?????!) som blåste upp & även i mitt ansikte så jag höll på köra av vägen typ 32 ggr.. inte FAN blire bättre av att man hör galningen bakom skrika något & sen hennes tjutande skratt.. började garva själv så tårna spruta.. kör hon förbi & ba " du ser,... ahhaha ut .. HAHAHA som eeeeeeeeeeeeetttttt iiiiiiiiiih blåbär!!" hahaha WHAT?! :D
sen duschade vi tillsammans & tvålade in varandras ryggar & sen så.. näää, ite riktigt! men emmi duschade iaf när jag klädde på mig.. haha porr va ;)

sen blev det kräftor & räkor till middag! & massa vin igen.. lite för mycket vin för lilla mig,.. haah slog i huvudet riktigt hårt, har fortfarande en bula .. lagom pigg dagen efter!! zombiiiiiiiie! & emmi snackade om att någon hade gått in i rummet mellan oss .. ingen hade gjort det.. spöken?! :O

söndagen åkte vi hem & i strömstad åt jag, dan & micke en kebabtallrik för 140 kr & det var den minsta kebabtallriken jag någonsin ätit.. micke var rädd att jag skulle ställa till en scen.. hmm, men han hade tur! jag var för hungrig för det ;)

det är tur att emmi är lika normal som mig :) när vi åker där på små vägarna påväg mot sthlm, så är det ju massssa skog.. tjock som fan också! har alltid tänkt att här ska jag gömma liken , alltså om jag dödar någon.. perfekt alltså! dom kommer ALDRIG spåradet till mig! alternativt stycka & sprida överallt.. iallafall, som vanligt när jag pratar så gör jag det INNAN jag tänker. så jag delar med mig av detta. & det visar sig att emmi tänkte exakt likadant. tur :) vi kanske har en karriär där? ;) ahhahahahahaha usssssch, blod är äckligt!

sen så ska vi tanka, mörkt & läskigt.. kör in till en mack & motell.. fyfan helt nedsläckt & läskigt.. vi skriker på micke att köra därifrån, han trodde vi klarade oss med några sekunder innan mördaren kom.. haha micke" jag skulle fan skita på mig om jag gick ut ur bilen där!!" .. tur att bini inte var med , hon hade svimmat.. läskigare än i  skogen på dalarö!! :O

såååå nu har jag skrivit en bibel igen! just nu har jag svåra smärtor i magen! men glädjs åt att det var en del rock i idol idag, heja alice! & björn eller andreas :D hiihhoh. lekt med frida, min älskling idag! hon påstod att jag har gått ner i vikt för att min rumpa var liten.. :/ thats it! jag ska spruta in fett i rumpan!!! vill ha en negress rumpa :)

men nu ska jag leta fram morfinet eller något annat fint pappa har för sin wiplash! hihihoh... min mage :(
tror det är för att jag tänkte på hur micke & emmi körde.. ja eller hur emmi hetsade micke :O hahaha & jag vill att emmi ska övningsköra med mig....................... HAHAH , I LOVE YOU min lilla bilgalning!!! <3

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA FAN vad jag garvade när jag läste om det där med blåbär!!!! SKULLE FOTAT :( hahahhaa... VADÅ EMMI HETSAR MICKE? :OOOO hehe (a)..... jaaaaa, övningsköra :D hihihiihiihihihihih, ska lära dig allt jag kan ;) förutom läskiga omkörningar, du har inte psyket för det ;D HÖHÖ

2010-09-29 @ 09:00:15
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanera

hahahahhahhahaha ja jag vill minnas att du hetsade honom när polisen låg framför? ahahahahahah

HAHAHAHHAHAHA omg "lära mig allt du kan" shhhhhhiiiiiiiet detta kommer inte sluta bra ;O

2010-09-29 @ 22:31:18
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0