tack slemmi

jag har precis pratat med mormor i telefonen, om politik.. haha, hon är min mammas mamma! nämner man SD så får man typ stryk, haha nää.. men hon jämför SD med hitler.

igår så hade trion tjejkväll hos katti, såklart blev det satc filmen, 1an. hihi. innan det kte min kära & snällaaaa vän med mig till aktuten.. fick sitta där & vänta i typ 4 timmar.. har haft ont i min högra ljumske & blött (som fan) så min gynekolog sa att jag var tvungen att åka in akuten om det blev värre & det blev det.. :( så jag åkte in för att lugna mamma, emmi & micke.. får inte anstränga mig 2-3 dar.. ingen har sagt åt mig att jag inte får ha sex tidigare.. haha. hade vätska bakom min högra äggstock osv.. micke fick inte följa med, haha han blev lite ledsen. men jag menar ; man har ju sina bästa tjejvänner för att skrika på läkaren? :D

tack älskling för att du följde med mig & tvingade dit mig! LOVE YOU!
min pojkvän är "förlorad" till min bästis pojkvän. hahaha. igår fick jag & slemmi nästan slita dom från varandra ;) vi kallar dom för lovers numera. men så här ligger jag i sängen & har ont.. och skulle joina dan & micke & sen skulle emmi komma ikväll.. men jag vet inte. har så ont :( har legat i sängen hela dagen..

igår fick jag 2 choklad askar av pappa. från bröllopsserien :D SNÄLLIS. lingon & blåbär.. mumsi. slemmi smsade mig att kenza har lagt ut en bild på de skor jag skulle köpa när min lilla lön ramlar in.. men nu lärväl dom inte finnas kvar :@ haha ..

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

naw cutiesen... love you 2!!!!!! <3

2010-09-19 @ 15:40:42
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0