The road to nowhere leads to me

sitter & dricker te! vaknade faktiskt innan 11.. den ni! som alla andra mornar så börjar även denna med lite ozzy! hihi .. är kär i låten som är min rubrik tror jag ..

sov utan mannen inatt, hahah typ första gången jag sov HELT själv sen studenten & utan honom sen i julas..
 pappa skrttar åt mig ibland när jag får små utbrott när mannen är för nära mig ibland.. hehe "du är som din far du, du behöver lite luft" .. haha ja men inte på natten märkte jag! vaknade typ 4 ggr, först så trodde jag att det stod en mördare i mitt rum..
sen andra gången jag vaknade så var det ett spöke, då gjorde jag så (som jag alltid gör, dumma!) som man inte får göra för emmi.. tänker, " om det är ett spöke, gör så att jag vet" .. så gömde jag mig under täcket & skakade .. hahahah sklulle antagit syrrans bud om att hon kunde sova med mig! skönt att få somna själv , men det brukar jag göra ganska ofta , så kommer han sen.. nästa gång sover jag nog med syrran istället!

ska till mormor alldels strax! & möta upp min man ja hahahahahah jhade jag ju glömt.. herreeeeeguuuuuuud.

HAVE A NICE DAY!!!!!!!

/ sanera



Kommentarer
Postat av: Marie

Det är ju mycket mysigare att sova tillsammans! Blir så tomt annars...

2010-09-30 @ 15:36:31
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Menar ju det!!! :)

2010-09-30 @ 21:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0