light

känns att jag inte har ätit något sen lunchen vid 14 :/ .. bläää, jag & micke fick skit ont i våra magar efter lunchen .. funderar på om man ska få ner en kalkonmacka utan att vrida sig av magvärk..
sitter & slö kollar "supersugen".
imorgon ska jag hem till bini & dricka rosé! & förhoppningsvis städa mitt rum på dagen, ehehehe.

haha har ni sett den nya reklamen för comhem? HAHAH så jävla rolig!! satte typ i halsen .. hahahaha en katt som ser förvånad ut.......... hahahahahaha.. herregud, tur att jag har humor! lisen, du måste se den ;)

noppade mina öonbryn.. men det går inge bra.. haha nyser så mycket att jag började blöda näsblod. så dom är numera halvnoppade. hahahhaah mickes ögonbryn brukar noppas oftare än mina :o shit vad snäll jag är egentligen.. han ville det nu för han skriker att hans ögonbryn ser ut som ett M snart.. hahahah. så då gick jag & noppade mina ist :)

näää, men nu ska jag dricka iskall cola light. fan bättre än sex! eller inte...... (a)


/ sanera

Kommentarer
Postat av: Anonym

den var ju den jag pratade om igår!!!!!!!!!!!!! :D

2010-09-02 @ 23:52:29
Postat av: Katti

HAHA äntligen någon mer än jag som nyser när jag plockar mina ögonbryn.. :D

2010-09-03 @ 17:33:00
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0