koster here we come

min man gnäller just nu för att jag startade datan , whaaat? har ju packat klart!! varit duktig hihioh.. inte mitt fel att han går upp 7 på morgonen när han är ledig!!! själv vaknade jag halv 1, så jag är inte trött ;p .. fick pannkakor till frukost, snälliiiiiiiiiiis!!
imorgon drar vi till koster!!! VIIIN & massssssa myyyyyyyys!!! emmi & micke är såna där som typ kör raka vägen & bla bla, typiska föräldrar .. medans jag är lugn & kan stanna & kolla runt lite , ingen jävla tidsanpassare här inte (a) .. dan kan man ge en bira så e han tyst, som en bebis :) men det ska nog gå bra! vill bara inte att emmi ska köra för fort ;p .. mamma är lite orolig för att micke skrämde henne att han skulle komma dit på några timmar bara haha.. & pappa slår ihjäl oss om vi kör ihjäl oss, hahahaha rolig kille ;)

så ses på söndag då! hihihi .. LÖN imorgon också, har ju blivit lovad att få stanna - shooooppppping! ;)

 


hahahahah..


ska hoppa in i duschen nu.. mannen vill sova!

p.s katti ha det så jävla kul i london nu!!! love you!! :D d.s

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Katti

Tack så mkt babe :) hoppas ni har haft det kul!

2010-09-26 @ 13:09:03
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHAHHAHAHAHAHaHAHAHAHAHAHAHAHA.. hahahahha.. HAHAHAHHAHA.. Hah..

2010-09-27 @ 10:13:38
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0