klippt

tja tjaaaaaaaaaaa!

sitter & dricker cola light såhär på kvällskvisten.. borde väl sova, ska upp tidigt imorgon. ska hem till min mormor 12.30.. hahahaahah nu dör nog emmi när hon läste "tidigt". när klockan är 12.30 har emmi varit upp i typ 6 timmar ;O

har klippt mig idag! tänkte sticka därifrån för att jag fick sitta & vänta, men hon i receptionen lät mig typ inte gå.. haha hon såg väl att mitt hår ropade på hjälp..
 senast jag klippte mig var när jag kom hem från thailand, 6 månader sen! det är inte de att jag är rädd, tvärtom. jag tror typ att dom ska klippa mig värsta miraklet så det blir assnyggt.. MEN , ingen vågar ju inte ta ordentligt.. inte för kort uppklippt, inte tunna ut , inte på längderna .. samma idag, men nu ser det fräsch ut iaf! färgade håret nyss också, såg för jävligt ut med utväxten från slingorna.. ser ut som en svarting sa pappa, så då har jag lyckats med att få det mörkt iaf ;)

badade nyss också.. hahaha blötte ner min tiding såg jag sen, så nu kan jag inte läsa den.. sitter & lyssnar på ozzy.. hahahaha "shot in the dark.." pappas älsklings låt ;) *nooot*

jahaja.. imorn kanske jag ska handla mina skor med frugan.. hahaha alltså jag & emmi är fan som ett gift par, det har vi fan varit i 15 år nu.. hahaha.. idag när jag skulle färga håret så läste jag inte ens vad hon skrev ur skällde bara ut henne för att det var fel att färga så.. visade sig sen att hon hade skrivit som jag tyckte .. CHOOCKANDE.. hahahhahaha. hon sa att hon trodde att jag skulle bli klok med åren.. men vafan , väntar på ett mirakel efter 15 år? :S äääh. tur att vi har varandra. vi (jag, men hon är typ den enda som får veta min sjukaste grejer & tankar,vilket gör henne till knäpp också) är dom mest onormalaste ibland. lika trevligt varje gång. bermöde henne idag. men det har väl hon glömt. hon skyllde på "ja men efter 15 år av allt gnäll & så , så kommer man väl inte ihåg EN sak som du säger?!" ehhhh, jo emmi om den saken är snäll & kommer från mig! hahahaha

bibeeeeeel... ska väl sova! min man är med sina polare på söderhof.  tror han får sova hemma.. håller på att decka ..

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHHAHAH TRUUUUUE MY FRIEND!

2010-09-30 @ 08:39:10
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0