järnhanden

när man gifter sig så tar ju kvinnan oftast mannens efternamn. självfallet vill inte jag byta bort mina efternamn & tycker gott att min man kan göra 100000000tals kvinnor en tjänst & ta mina efternamn. inte "öfors-lindahl" inte"steinhof-lindahl" utan bara "öfors-steinhof". annars behöver vi inte gifta oss kontrar jag med då. om vi ska ha kvar våra efternamn menar jag? han säger "dom här 2 bor på samma adress, men har olika efternamn , man vet ju inte om dom är gifta!" haha. då säger han att vi ska göra ett eget. NEJ. öfors-steinhof.. kämpat som FAN för att få heta öfors. haha. han påstår att det finns inga "sandra öfors-lindahl" i spanien. han menar att vi flyttar till spanien så har jag ett unrikt efternamn. haha & alltid spanien, VARJE gång vi diskuterar något typ. aldrig typ france eller något.. höhö.
så tillslut så sa jag: aja, men då behöver vi inte gifta oss!
micke: jaja.. jag får väl ta dina efternamn då..
så nu vet vi det om han skulle tro att han skulle komma ifrån det :)

sen tänkte vi vilket efternamn vi BÅDA ville ha. av våra kompisars då. (för han började hacka på mina vänners efternamn, whaaaat?) Gallaccio. det är ju ovanligt om man inte flyttar till Italien. haha så emmi , gör oss en tjänst & lämna ifrån dig ditt nu ;) hihihihi

3 dagar kvar till prince of darkness! WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAA, NEVER :D mitt, mitt bara mitt, det kommer aldrig lämna mig, inte ens i graven :D hahahah.. / Queen of darkness (eller nej just det, det är ju du), jag är ju Ems aka GALLACCIO ;)

2010-09-05 @ 14:09:40
Postat av: sanera

HAHAH BITCH! :D hahahahahahahahahah queen of darkness... HAHAHAHAHAHAHAH jag dör.. fyfan hahahahahhahahahahahahahahahhahahaha

2010-09-05 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0