ge mig friday

TJA TJA BLOGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!

Välbehövlig seger igår! bangade dock på seger"öl" (killarna erbjöd mig vin.. men jag tackade nej ;O) så drog hem till mannen ist :) kollade på "the beach" & drömde oss tillbaka till thailando..!

fredag drar jag, mannen, emmi & dan till koster! woho!!! vi har fixat hyrbil, så 8 på fredag drar vi mot slemmi & dan. tråkigt att bini & putte inte kunde följa med.. :/ vi ska dricka vin & äta kräftor har jag bestämt :D sen har jag hittat en SÅN FIN klänning som dom måste ha skapat för såna med såna tuttar som jag har (alltså för stora & fula) helt perfekt!! nääästan då, tuttarna syns ju & det gillar jag inte men så fin hihi. så den ska vi köpa på fredag, så det blir ett stopp på fredag ;) mannen lovade mig det & den (om jag inte minns fel ;) )

på tal om bröst.. anna min kära syster. har & kommer ALLTID att mobba mina tuttar.. senast idag
anna; ALLTSÅ shit vad tjocka bröst du har!!!!!!!! tjockare än mammas!!!! HUR KAN DU HA DET?!?!? :O *klämmer på mina tuttar*
jag: hehe ja du.. du kommer också få tuttar, kanske tjockare än mina ;)
anna: NÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALDRIG!!! jag tycker om små! typ som lisens.. jag gilalr små.. som typ inte syns.. jag gillar INTE tjocka som dina som hänger ut!
jag: tack..
anna: KOLLA jag har lite tuttar :) *klämmer på bröstvårtorna*



hittade killarna i sängen igår.. <3

imorgon ska jag fan inte göra något alls.. eller jo nu känner jag jag ska nog tvinga till mig lite sällis av frida :D

nu ska jag sova! är sluuuuuut. slut på jobb på fiende land iaf.. hihio

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Katti

HAHA söt Anna :) jag gillar dina "tjocka" tuttar Sandra ;)

2010-09-23 @ 13:59:27
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHAHA kul med tuttarna ;D heh.. LÄNGTAR TILL MITT VIIIIIIIIIIIIN (a)

2010-09-23 @ 19:27:15
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0