du kan lita på mig

hahahahahaha. jag är otrolig. jag avgudar mig själv lite. emmi kommer snart & hämtar upp mig, sen blire vin såklart ;) som jag sa till slemmi ; om jag ska dö, ska jag fan dö med alkohol i kroppen. ahha nää, då ska inte lämna er & göra livet lätt för er. men iaf. blev ju sugen när min pojkvän är as full, dan likaså & min syster ska snart ut & parta..

så vi ses i dimman? jag tror att jag har feber... jag resonerar som min 17 åriga syster; "men jag vilade ju imorse" när jag frågade henne varför hon inte kan jobba, men festa.. haha så var all min trovärdighet som bort blåst :)

omg, lisens data är snabbare än min.. HERREGUD alltså , inte bra..

nu blir det bara några glas vin.. inget farligt.



/ sanera

Kommentarer
Postat av: Marie

Bara några glas?! Hmmm, jag har hört annat ;) Och med tanke på att jag fick ett sms vid tolv om att ni öppnade min asti flaska så lär det gått vilt till :P hehe

2010-09-19 @ 17:58:06
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha marie, det vet du!!!!!!!!!! :D

2010-09-19 @ 21:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0