fan alltså

igår var jag hos min mormoooooooooor!! & sen kom lisen förbi en stund.. sen blev det stan med micke & lisen.. skulle kolla på vinterjacka.. shiiiiiiit. min man har en dille för jackor.. så det slutade med att han stod & prövade jackor hahaha. nää då, han drog runt oss halva stan .. & skämdes när jag & lisen lekte cp:n hahahahaha.

det är svårt med att hitta jacka alltså.. jag vill inte ha en canda goose & inte en fjällräven.. (sorry emmi & sandra) men hellre skär jag av min högra arm.. hahahaha skiter i hur varma dom är, man vill ju vara snygg ;) har hittat en skiiiit snygg gant jacka, men den är KORT. kan inte ha en sån. kommer få urinvägsinfektion DIREKT. sen hittade jag även en snygg KORT jacka på hugo boss.. blääää finns det inga snygga långa?! har velat ha en boomerang jacka .. men nu vet jag inteeeeeee. ni fattar inte hur många jackor min man har tvingat mig att pröva!!! .. shiit.

fick en leopard kjol av mannen :) väldigt fin, man kanske ska ha på sig den ikväll? hmm .. mina skor var slut i heeela stan :( så jag köpte ett par andra.. ! dessa; från scorett.. så nu är man 700 kr fattigare.. dvs inget månadskort.. hahahahaha..


alltså min data kommer dö snart.. antingen så dör den, eller så DÖDAR JAG DEN!!!!!!!! FAN ALLTSÅ BLIR FAN TOKIG!!! KASTAR IN DEN I VÄGGEN SNART!!! jävla bajs kuuuuuuuuk!!!!!!! :@  lever sitt eget liv & tar fan 15 min att få upp internet.. mitt tålamod tål INTE DET!!!!!!!!!

ikväll ska jag hem till slemmi, vi & pilla & my ska käka middag & dricka vin :D WOHO!!!! längeseeeeeeeen!!

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Katti

Hihi blev 2000 kr fattigare igår :P

2010-10-03 @ 14:57:12
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag vill inte heller ha ..

2010-10-03 @ 19:17:03
Postat av: sanera

hahaha det är bra sandra , ångrat dig? :D

2010-10-04 @ 20:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0