tjuvade av slemman

BLANDAT OM MIG
namn - Sandra
födelsedag - 30e mars
hemstad - sthlm
ögonfärg - mellerade
hårfärg - mörkbrun
längd -  165?
höger/vänsterhänt - höger
civilstatus -loverboy
ovanor - cola light & lypsyl, kanske vanor snarare? haha
stjärntecken - vädur
är dina föräldrar skilda - japp
svagheter - blir lätt väldigt arg IBLAND.
rädslor - äckliga insekter, för människan ibland
mål för året - skaffa ett NYTT JOBB!
det första du tänker på när du vaknar? - "vill somna om"
går du och lägger mig - EH?
den upplevelse jag saknar mest - att få ta hand om utsatta barn! volantär är fan inte billigt :(

FAVORIT
mat - thaimat, pappas kött, mammas brocolli paj  & lax osv
sport - hammarby fotboll
djur - Ozzyboy & annas hamster maja, hehe
glass - choklad! benans "half baked" <3
godis - lakrits & choklad
låt - just nu: ozzy - road to nowhere  & journey - don't stop believing
helgdag - lördag
årstid - sommar
tandkrämssmak - mint ?
radiostation - rockklassiker (men det får man ju inte ha på jobbet för sin chef :@)
smör - lätta / becel



HAR DU NÅGONSIN
rymt hemifrån - japp, det ahr ju hänt 1 & 2 ggr (a)
skolkat - oh ja
sovit utomhus - hmm, nää?
gråtit i skolan - japp..
spytt i skolan - nä?
velat bli modell - kanske när jag var mindre?
sett en död människa - ja , min farfar :( <3<3<3
druckit alkohol - NÄ !!!!!!! *vin <3*
använt droger - japp varje dag!! men NÄ!!!!!!!!!!
ätit sushi - japp, mumsi

KAN DU
gå ner i split - hahahahaaha näääääääää kan fan inte ens sära på benen.. typ ;O
skriva med båda händerna - knappt alltså
vissla - haha , pappa klagar när jag försöker ..
blåsa en bubbla - japp, håller på att lära anna ;)
rulla din tunga i en cirkel - nä?
ha dina ögon i kors - ja :D
nudda tungan med näsan - haha nääää


VEM VAR SENASTE PERSONEN
du nuddade - mamsen
du pratade i telefon med - micke
du msnade med - oj.. det är över 1 år sen .. frida kanske?
du kramade - mamma!
du skällde på -  micke :)


SENAST DU
skrattade - nyss (när jag läste emmis version av denna lista)
grät - igår
såg en film - i söndags
tuggade tuggummi - någon timme sen
drog ett skämt - nyss med mor
sjöng en sång - sjunger "shot in the dark" nu ..

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
druckit alkohol - ja såklart :D
använt droger - nää du!
shoppat - hahahaha ja såklart! *sitter & beställer kläder*
skejtat - HAHAH !! nääääääää
bakat - ja, faktiskt! små kakor med anna!
motionerat - ja
solat - näää

/ sanera




Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

hahahhaahaha varför garvade du åt min version? :D

2010-10-12 @ 20:14:38
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Marie

Faaan vad ni snor hela tiden!! Slemmi snodde från mig först, så det så! ;)

2010-10-12 @ 20:28:04
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: sanera

hahah för att du är knöpp :D



hahahah marieeeee det är bara för du är bäst :D

2010-10-12 @ 22:07:16
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0