& så mycket "älskade" hon mig

Emelie Gallaccio den 7 oktober kl. 22:12 Anmäl
joooo ;) älskar dig, men bara om du dricker vin med min på lördag!! jag vet att din pojkvän vill komma hit ;) HAHA, han får tvinga med dig :D ska nog ta ett snack med mickeboy ;D höhöhö

OMG!!! :( jag visste det ......... hon har utnyttjat mig i alla dessa 15 år.. för alkohol. hon älskar mig bara för att jag älskar vin. INTE OK!!!!!! så nu vet ni vad denna ALKOHOE går för!! VARNAR ER!!!

Fast jag älskar dig iallfall... trots dina vinproblem! (läs MINA ) hahahahaah


ALKOHOE'sen!

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH (a)......

2010-10-08 @ 09:26:42
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanera

BITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-08 @ 13:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0