love

okej, så det blev bättre dagar tillslut! igår köpte jag friskis&svettis kort & gick även på arobics med katti, bini, emmi & lisen! emmi skrattade åt mig när jag inte fattade & hittade på egna moves, trodde man skulle göra det? :( ..
 idag lekte jag, bini, kitty & ozzy! dom hade jättekul & vi skrattade när dom sprang runt.. sen åt ozzy typ människobajs & jag höll på att dö. men hans mun är nu renad av mamma. Äckliga hund :)

imorgon blir det gym med bini kl. 12, någon som är på?
& på lördag jobb & förmodligen kalas hos oskar, som micke tvingar med mig på. någon so, är på? haha 
& söndag yoga med bini & katti kl. 16. någon som är på? ;D

för tillfället har jag grov mensvärk. så ville jag bara tacka min älskade pappa som är JÄVLIGT snäll! & som jag älskar JÄVLIGT mycket! & min farmor för att hon faktiskt är jääävligt snäll!
nu undrar jag om jag ska skratta eller gråta då anna sjunger "shake ruuuumpan för sean bannan" osv.. eller nu gick hon över till "uuuuu can seeeeee my heaaaaart" så nu ska jag spela upp några ozzy låtar.


kitty & ozzy! :) hahahaha

/ sanera


Kommentarer
Postat av: bini

haha :D kommer du ihåg när din pappa trodde att Kitty var våran tjejkompis :D haha det var kul!

2010-10-22 @ 20:12:27
Postat av: sanera

HAHAHAHAHA justre! hahah "hur gammal är kitty då?" typ 1 .. han : vaaaa? hahahaha

2010-10-26 @ 21:33:50
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0