emmi emmi emmi ....

hahahaAHHAHAHA. för ett tag sen fick jag ett samtal av Dan (emmi & dan är ju på kryssning..) han lät lagom nykter ;) & så fick jag prata med emmi. aka fläskis. HAHAHAHAHAH.. alltså tydligen igår så blev hon så JÄVLA packad, dan hade aldrig sett henne så full (förmodligen icke jag heller, så nu jävlar om jag inte får en favorit i repris ikväll!!) & så hade emmi suttit på toa... HAHA och ramlat framåt med underläppen på duschlisten.. HAHAHAHHA HUR LYCKAS MAN?! stackarn .. det måste ha gjort ont.. haha

MEN det betyder INTE att det inte blir vin ikväll! för jag skiter i om hon ligger på dödsbädden faktiskt, hon tvingade mig att vina ikväll så nu har jag tagit ledigt imorgon.. de som var med på kryssningen tyckte synd om henne för att hon visste att hon var tvungen att dricka vin ikväll med mig. men inte jag! emmi sa att jag kommer tycka synd om henne när jag ser henne, eller iallafall skratta ihjäl mig.. tror på det 2a!

kände på mig att emmi antingen skulle vara lugn eller flippa totalt under denna kryssning.. fan skulle ha satsat pengar.. hahahahah.

så, ses ikväll klantfia! ;)


hahahahah.....


/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

jag VISSTE att du skulle ruuuusa till datorn och skriva detta ;) skvallerkärring :D haha..

2010-10-09 @ 16:41:25
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du känner mig ;)

2010-10-09 @ 18:29:31
Postat av: Marie

Det var faktiskt synd om henne!

2010-10-10 @ 01:55:19
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: sanera

eh näää?

2010-10-12 @ 16:07:23
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0