bakismode

ligger i sängen med en liten sovandes prinsessa brevid mig.. haha hon sussar sött, pappa kom in nyss & ba : var är lisen?! jag pekar där hon ligger.. haha hon syndes inte såg jag sen när jag gick ut ur rummet & kom in igen , gömd bland alla täcken & kuddar.. haha :) & min pojkvän sitter med min pappa & kollar liverpool, vi var SÅÅÅ tvunga att vara hemma tills dess.. annars hade man inte fått något ikväll.. haha skoja.

trööööttt.. BAKIS! klockan är 18.30, men trodde den var halv 8 haha.. igår var jag & sandra på fest i tyresö.  ojoj.. alltså jag & sandra , vi är nog ett ganska bra par. fyfan vad roliga vi är, hihi. när vi var hemma hos sandra så hade vi as hög musik på & jag stod med ryggen åt dörröppningen & då kom det en tjej (sandras bror kompis) & ba "hej" jag ba : AAAAAAAAAAAAH! skriker högt som fan.. sen blev det buss & jag hade tråkigt så jag sjöng. högt som fan & sandra skämdes & folk vände sig om & kollade på mig.. gahagahahahah jaja ibland måste man bjuda på sångrösten :D (som man inte har ..)

sen hade sandra ingen aning om vart vi skulle av , så hon blev tjenis med 14åriga tjejer. hahahaha.-.. sen rökt jag min 1a cigg på 4 månader. FYFAN önskade att jag kunde säga att det var gott & att det var värt det, jag menar fick ett helt paket , men kunde knappt röka upp 1 & satt & tjatade om hur äckligt det var? måste jag vara så jävla duktig? :D så ja varför jag skrev det här , är för att jag är så JÄVLA stolt över mig hur jävla äckligt det var :) hihio.( inte som min pojkvän som gömmer sig bakom busskuren & kedjderöker & jag leker dektetiv & ser hans skor & han kollar åt lisen & julia & ser inte mig komma.. hahahaahahahah)

väl där blev det massa alkohol & en tjej som vi skulle slänga ut.. & om jag minns rätt.. dom fattade inte varför jag jag kallade mig själv sanera.. EHH uppenbart? "sandra & sandra från skogås!" haha..

jaja, sen mötte jag upp lisen & julia & mötte douglas i stan och woho :D micke var på metro & hade festat klart om 25 min , men sen kom jag på att man ställde om klockan så han festade på 1 1 timme til istället.. hagaga.. och en killa på MC vände sig om till mig & ba; SKÄGG! hahah lisen : SKA JAG NITA HAN?!?!? helt agro.. hihi

& nu sitter jag här trött :D ska hoppa in  i duschen! imorgon blire jobb, möte på AF & sen middag med baby & förmodligen bio. 1 år & 6 månader imorgon. OMG min maaaaan! LOVE U!!

nu ska jag väcka törnrosa.. middag! liverpool gjorde nog mål nu lät det som ..

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

fyyyyyyyy bad griiiiiiil!!!!!! inte röka :( <3

2010-11-01 @ 09:14:15
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Sandra

alltså det var ju en jäävlig underhållande kväll iaf! jag gillar mitt skrapsår på knät när jag missa trappsteget precis när vi skulle gå och dyker ner i marken :)

2010-11-01 @ 15:37:54
Postat av: sisthaaaaaaaaa

:*

2010-11-01 @ 15:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0