allhelgona helgen

i fredags så blev det ju middag + bowling. trevligt! trots att jag sööööööööög på bowlingen.. haha alla fick kasta åt mig, är så JÄVLA rädd för att mina fingrar & handleder ska gå av!
sen blev det lite drama för att sanera var tvungen att säga något (som vanligt, undra om jag någonsin kommer kunna hålla käften? hehe troligtvis inte! men det är tydligen bra det säger dom! ) minns inte så mycket förutom att jag har världens finaste vänner <3 & att pappa lekte dr phill tyckte han? hahah.. (alltid på mickes sida .. morrr´;O) & somnade tillslut av att micke sa att jag var världens underbaraste & att han alltid kommer älska mig för den jag är.. naaaw. love u babyyyyy.

igår var jag, anna & micke på halloween party hos susku & jimmy i hässelby! masssa barn (så jag var sysselsatt hihiihi) vi var ett helt gäng bla. lucas, peppe, lilla malin, algot & märta osv! jimmy & susku hade skattjakt för barnen med värsta kartan & ledtrådar osv.. & utklädda & barnen var glada som f*n! jag sa till micke att han har lite att leva upp till sen när våra barn kommer :)  haha, han svarade att han redan är så för anna.  sööötiiis (dom brukar leka pirater & det har hänt att han har haft min lackleggings på huvudet & min stringtrosor utanpå byxorna.......) det var väldigt kul! & jag lekte med malin & märtiiis. anna ville inte åka hem, kom hem runt 22! hon sovde nog väldigt bra inatt! ;)

idag har jag, mormor & lisen varit ute i solna på kyrkogården där! i katolska delen. vi sjöng med prästen & gick över hela kyrkogården hehe. sen tände vi ljus & skänkte en tanke åt alla döda. sen blev det kinamat & värma upp oss lite! väldiiigt mysig dag!!!!!!! tack för idag, älskar er. <3

snart blir det promenad med sandra, hon kollar på mamma söker...... haaaaaha :D

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0