sjukling :(

är så jävlaaa sjuk. haft nästan 39 graders feber. natten till onsdagen var värst.. sov hos micke, vi åkte & hämtade bilen för den skulle besiktas på onsdagen. det var då jag började bli sjuk, på natten vid halv 5 vaknade micke av att jag låg & skakade så mycket & hackade tänder. hade hög feber. men han tog hand om mig trots han skulle upp om typ 3 timmar, sötiiiiiiis! sen när jag vaknade på morgonen, var jag helt dygn sur.. BLÄÄÄÄ.. helt genomsvettig..

& igår hade jag hög feber & bara låg :( .. bläää. var så dum att jag gick till kickboxningen i måndags fast jag hade ont i halsen.. SÅ DUM! trots att jag veckan innan sagt till bini att hon INTE får träna om hon känner sig sjuk. hon sa att hon blev förvånad att jag tränade, jag blev fan själv förvånad.. & sen tydligen är det extra farligt att träna med halsont.. min chefs kompis barn har fått en hjärtsjukdom pga det.. så mia skällde ut mig & alla andra. blää. ska aldrig göra om det!

nu blire ingen vin för mig i helgen :O haha *det är ju verkligen det värsta* hhöhö
men så typiskt mig, att bli såhär sjuk.. USCH.

har kollat på "en julsaga" med anna, lisen & mamma, den var bra! :)

bilen gick inte igenom :/ de var minst 2 stöddämpare som behövde bytas, mickes bror som vi skulle köpa bilen av för 1000kr sa att om den inte gick igenom, men ville ha den ändå slapp vi betala honom.. skönt! pappa är SÅ snäll! han erbjöd sig att bidra. SNÄLLIS. sen så ringde mickes föräldrar (som var emot detta från början, för de tyckte inte att vi inte har råd, vilket vi egentligen inte har) & sa att om dom får låna den var 3e helg så betalar dom 4 st nya stöddämpare, fixar ett ställe där dom kan fixa det + hjälper till. SNÄLLT! en börda från mina axlar , för jag började inse att det inte skulle gå.. jag har liksom 200 kr kvar efter lönen att handla julklappar för :/.. så på söndag ska ugly bettan fixas. som jag kallar den. så JÄVLA ful. värst av allt: micke gillar den! hahaha..


snällaste, så lycklig att jag har dig.

hoppas jag är frisk imorn, för då skulle det bli mys med tjejerna hos katti. men är nog inte det :( IT SUCKs! men på lördag hoppas jag iaf på.. då ska jag, micke, mormor & kanske mamma & anna på basar :)

nu har iprenen sluta verka.. :( = feber........

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Marie

Krya på dig gumman <3

2010-11-18 @ 23:14:17
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

Stackars snuttan :( Hoppas ugly bettan och du repar sig snart så att vi kan ut och övaaaa ;) hihihihiih bus

2010-11-19 @ 18:40:29
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0