fredagen + lördagen

oooopsie.. har glömt att uppdatera om fredagen (en vecka sen nu haha)..
iallafall
.. sandra kom över till mig & var på sitt vanliga glada humör & vägrade ta tag i mig som stod i morgonrock.. haha. tillslut gjorde hon det & jag fick på mig en vit tröja (som nu har fullt med rose fläckar, förvånade? haha vafan gör jag med glaset? ;o) borde lära mig..men icke!
så sminkade vi oss. & drack vin. & jag håller i min favvo pensel jag har fått av mina tjejer i 20 års present.. toan är stängd med massa smink på.. på NÅGOT jävla sätt så lyckas jag tappa penseln, slå till den när jag försöker fånga den & PÅ NÅGOT sätt flyger den in i toan?!?!???! sandra dör av garv, & mina hjärnceller dör, för vad gör jag?!
jo.. jag SLÄNGER upp toalocket & om ni läste noga så låg precis ALLT mitt smink där.. så allt flyger åt helvete.. & i toan ligger min pensel :( .. rengjorde den noga, men har fortf inte använt den.. & mitt smink klarade sig faktiskt!!! MIRAKEL!

sen kom pappa hem & så pratade vi med han & så blev det politik & det spårade.. haha. sen drog vi till lobby & mötte upp killarna. oskar hade fått någon inbjudan att han & 10 vänner kom in gratis så det var ju soft för en fattig kvinna som inte gjorde av med ett öre denna kväll! (tack micke & viktor!)

ganska coolt ställe, för det var liksom i gallerian & i en lokal.. & eftersom vi var ett sällskap på ca minst 13 pers så tog vi upp dansgolvet (vilket inte var så jäkla stort) så det var askul att dansa med alla, för det var ju bara folk jag kände! :D fick agera killarns flickvän när någon skum tjej dansade med dom haha.. rasmus försökte verkligen få tjej att tro att jag var hans flickvän om vi säger så.. haha.
sen så dansar viktor & har ut mitt nya vinglas & micke skriker NEEJ sankes viiiin.. & jag : NEJ MINA SKOR! viktor springer till baren & köper vin åt mig & vips så hade jag glömt det med skorna! :)

sen så står jag & dansar & ser ett ansikte jag känner igen.. aaaaaaaaaaandreeeeas!! *springer till han* & då hinner jag får syn på natta & jessica också!! snacka om glada tjejer ! shiiiit. har inte träffat de sen studenten *skäääms* blev så glaaaad! så partade med dom & pratade en massa. min pojkvän fick väldigt bra betyg av dom, WOHO!


jag & natta på vår skiva. <3 miss u

sen så börjar dimman ta över här men så börjar jag & ogmar att snacka., hahahahaha. herregud. känslosamma jävlar.. det var en massa snack allt från hur många man har legat med till att jag blev en hallick osv osv.. haha.

OCH TILLSLUT NÄR HAN BETSÄMMER SIG ATT SATSA DÅ HAN HAR VELAT GÅ I 30 MIN MEN JAG HAR FÅTT HAN ATT STANNA .. ja.. då STÅR MIN VÄN & PRATAR MED EN ANNAN MÄNNISKA . MORR! så han vände på klacken & gick. då gav jag upp. (för den natten alltså!!) så det blir nog ingen saga här. micke & de andra 2 inblanade tvingar mig att inse det.. men jag hade ju dom den kvällen. oojoj alltid triangeldrama.. hehe. menmen. ska sluta vara jobbig & ska sluta tjata. (jag lovar att försöka iaf sandra!! u know me, jag ändrar mig lika ofta du hoppar i ...... med *******.. dont kill me (a) )

sen drar vi till donken.. haha & viktor hade tydligen druckit hur MYCKEt som helst så han ligger ner på bordet.. & sandra ba:" kan inte någon bara lyfta på hans huvud & smälla ner det i bordet?"
HAHAHAHAHAH & då vaknar viktor till liv & ställer sig på sin pall & ba DET ÄR ALLTID DU SANDRA!! DU ÄR DUM osv & håller ett tal om hur dum hon är.. hahaha. dom brukar alltid ryka ihop.. när en viss man inte får som han vill.. mohahahaha.


sen vaknade jag hos micke & upp till svenska cupen. nerövst som FAN. BAJEN MÅSTE VINNA! man blir taggad när lasse snackar om att han har tryckt upp guldtröjor osv.. folk hoppade över staket för att ta sig in på matchen då biljetterna såldes slut på 25 min.. &  över 200 bengaler smugglades in osv.. träffade på en väldigt MYCKET ÄCKLIG människa. självklart halkar jag JUST då med mina gummistövlar. men det tog jag som en kvinna.. (= kunde inte sluta skratta & kliade mig med långfingret mohaha) haha,. men för att göra en lång historia kort (det är inte min bästa sida..): vi vann inte. & det suger. & jag & lisen fick iaf garva åt pappas "babbe hälsningar" med olika unga pojkar. *fnisssss*

blev en hemmakväll med svärisarna & mannen. & hemmagjord thai & idol. på bättringsvägen. nästan helt feberfri idag.!

/ sanera

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHHA FAN SANDRA! JAG SKA SPÖA PÅ DIG NÄR JAG HÄMTAR MINA SAKER !!!

2010-11-20 @ 12:17:20
Postat av: Katti

HAHA :D garvar alltid lika mkt

2010-11-20 @ 12:18:06
Postat av: sanera

hhahahhahahaah sandra det kan jag tänka mig att du kommer ;)

katti- det är bra att jag kan få dig att skratta :D

2010-11-20 @ 21:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0