träning

idag blev det lunch med pappa, sushi! MUMS. myys. sen så somnade jag & vaknade av larmet, trodde jag skulle till jobbet (igen) men denna gång var det gymmet! drömt så jäääävla SJUKA drömmar inatt & på eftermiddagen..

 blev cirkelfys med katti.. shiiiit man! kondition fick sig en rejäl träning! så nu sitter jag här nyduschad & mätt.. gjorde en champion omelett med kalkon & lök! muuums, förut åt jag ALLTID det, då gjorde pappa dom alltid åt mig (godare så!) men jag tycker att mina är ju helt ok, men pappas är tusen gånger godare.. vettefan vad för hemlig ingrediens han har i!! höhö.

min man är hos rasmus & kolla fotboll.. tydligen så blir han nog kvar där över natten.. så = SATC MARATON HEEEELA NATTEN!!!!!! :D WOHOOO. nää då, är jävligt trött.!

alltså haha.. när jag duschar så smörjer jag in hela min kropp, rumpan , tuttarna osv.. har ju en tatuering på rumpenstumpen (haha) så blir bra med lite lotion där. MEN iallfall det jag vill komma till är.. (förmodligen är det bara jag & ingen annan, som vanligt...) men så ibland så har jag druckit för mycket vatten & kommer på det 2 sek efter rumpan är insmetad med lotion.. så igår (& några gånger innan) har det hänt att jag slänger mig på toa ringen (som hos pappa är typ av porslin/glas?) & så GLIDER JAG AV & rakt ner med rumpan på golvet & oftast river med mig lite saker tex. tandborstar, toapapper osv.. slår i huvudet osv.. har dock hitills INTE kissat på golvet då jag inte har hunnit börja i toan.. hahahahah
är det bara jag elller? har så jäääääävla ont i rumpan idag! såklart det bara är jag.. fan jag vill bli volontär, men jag kan fan inte sätta mig på toan själv! haha.. åååh varför ska jag ha så bråttom hela tiden?! (sätter i halsen när jag har något viktigt att säga, alltså i halsen menar jag då luft/saliv. men det är en annan historia!!)

och dom vill att jag ska till en psykolog.. börjar förstå varför.. hööööhöh.

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Marie

haha du får ta det lite lugnt ;)

2010-11-02 @ 22:56:10
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

hahahahaha jag har gjort det där med toan en gång, fast då hade jag solkräm på rumpan xD men jag lärde mig av det misstaget haha ;D sätter dock ofta saliv i halsen xD senast igårkväll (a).. <3

2010-11-03 @ 10:16:21
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0