sorry

kom nyss hem från farsta med min hjärtunge, lisen hade fått ngt erbjudande om att färga bryn & ögonfransar , 2 betala för 1. & det gick ut idag, så ringde & bokade tid & kastade oss på bussen! så nu har vi assnygga ögonbryn & fransar! riktigt nöjd :D får tacka mannen som sponsrade mig med alla pengar.. haha.. shiiiit vad det suger att vara så här fattig..

igår var det spinning med lisen & katti.. ska ALDRIG mer gå!! fyffffan min rumpa! & katti ba kom igen sandra!! lackade lite på henne för där satt hon & gjorde allt & var skit snygg & skirbrun & inte ens anfådd :@ skoja hjärtis, skit duktig var du!!!!!!!!


ikväll ska jag till emmi på middag & bowling. får se hur det blir. alltså vill inte vara otacksam eller något, VERKLIGEN INTEEE!!!!!!! (snälla så missförstå mig ej!) MEN jag undrar vad som gett er rätten att TJATA på mig? för att jag sa nej/kanske? det fanns en anledning till varför. blää känner mig inte alls som ett sällskap idag. men men. ni kommer ha mig där. mer kroppsligt än så kan jag ej erbjuda just nu.. så jag ber om ursäkt i förväg om jag kommer avara otrevlig eller så för jag är verkligen inte på humör. är såååå jvävla slut i kropp & sinne. vet inte ens varför.. heeeeeeelt slut. BAJS! orkar ingetting!!!!!1 men tro FAN inte att ni kommer komma undan med ett nej nästa gång.. då jvlar!!!!!! :) jag älskar er tjejer! så JÄVLA mycket.  hoppas ni ej tar detta på fel sätt. men jag är bajs just nu. katti är den enda som förstått & sagt att jag ska göra som JAG vill. ingen annan. ville bara poängtera det. det är hela sanningen bakom det mesta.

igår skulle jag & micke ut på promenad.. men jag kunde inte en klä på mig.. låg bara i sängen & världens finaste man la sig brevid & sa "är det en sån dag? är du lite nere?" & så kliade han min rygg i några timmar. i love u.

nu ska man väl leta efter något att sätta på kroppen. hahahah syster du är för GULLIG!!!!! "det var inte det svaret jag ville ha" ang alla mina skor i hallen..  LOVE U!

/ sanera

Kommentarer
Postat av: me love you

åhh vi är så snygga! BLINK BLINK

älskar dig med, världens finaste! förstår verkligen inte hur du ens kan säga att du ser ut ngt annat än vacker, snygg, världens finaste är du! jag älskar dig mest min underbara vackra syster<3

2010-11-05 @ 17:33:38
Postat av: Sandra

jag då? :(

2010-11-06 @ 00:06:19
Postat av: Katti

Haha Sandra sötis <3

2010-11-06 @ 11:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0