saturday

sjäääääälvklart strulade mekonomen till det idag, IGEN! igår så skulle grejerna vi beställt ha kommit, men icke! & idag åker micke tidigt som FAN, när dom öppnar för att hämta det-. ja då finns det inte alls. inte någonstans,. dom hade kollat fel.. då sa jag till micke att jag önskade att jag var med! micke ba : nää inte jag, för då hade det inte funnits någon mekonomen kvar ..

men men! dom ska fixa på bilen imorn iaf.. just nu håller vi på & sätta upp min nya säng hos papi. lisen har fått min gamla, ASmys blev det i hennes rum.. :D i mitt.. gick det inte som vi tänkt :/ benen var för korta, & 30 cm ben finns tydligen inte kvar längre .. BLÄ, hatar låga sängar :( så vi sätter upp min säng provosoriskt .. tills vi kommer på hur vi ska ha det .. typiiiskt.. annars måste pappa dra om typ alla sladdar i hela lägenheten för att jag ska kunna ha sängen där jag vill, men det känns ju onödigt för han!

jaja.. blev basar idag! mys! mickes föräldrar kom förbi en stund också. sen hälsade jag, micke & mormor på lisen på donken.. :) micke var hemma idag & vårdade sjuk flickvän.. SNÄLLIS. hur fick jag världens snällaste pojkvän?

snart blir det prommis till mamma en snabbis.
naaaaaaaw nu slog pappa i armbågen.. SORRRRRRRYYY för att jag skrattade pappa! hahahaaha kan.inte.sluta.. hhhhhiiih. såg kul ut .. FÖRLÅTTTTTTTT.

tack Gud för att jag har världens snällaste pappa & pojkvän. & mormor & mamma & systrar & vänner. jag älskar min familj & mina vänner sååååååååå mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tack micke för att du tar hand om mig när min själ & hjärna vill lämna världen. love you.

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0