moooormor <3

ett litet sammanbrott igår , inget ovanligt i min värld!!
idag har jag tränat med mice & sen gick jag hem till mormor & vi rensade i hennes källare. som jag har erbjudit mig att göra i över 1 års tid,. när jag kom hem till henne så sa hon : sandrrrra, jag känner ingen lust idag ..
& det hade hon sagt redan 3 ggr innan, så jag sa : MEN då kommer du aldrig göra det !! du kommer aldrig ha lust! vi gör lite *galen*
mormor: det är bra att du ger mig en spark i ändan!

haha.. så började vi........... FYFAN. alltså jag tänkte 456600000 ggr : VAFAN I HELVETE har jag gett mig in på?! varför är jag så jävla snäll??????????????????! *ångrade mig en smula*

ni förstår inte. kläder. som hon har sparat från 50 talet (!!!) HUR MYCKET KLÄDER SOM HELST. överallt. öppnade man en påse så var det kläder, öppnade man en väska , så var det kläder.. öpnnade man en låda så var det kläder. & tidningar. det var inte det att det var mycket grejer, det värsta var när jag tog något & la i släng så i sekunden efter höll mormor i det & sa : ÅÅÅÅHHH det här är ju ÄKTA silke/linne osv.. det kan man INTE kasta!!! *brytandes på tyska* men mormor : hur ofta har du använt denna?
mormor: men den är ju så fint!! & så hittar hon något annat & ÅÅÅÅÅÅÅH DEN HÄR..

& "den här hade jag när jag var sååååå smalt.." * 345 ggr.. hon sparade byxdresser osv & saker jag inte ens får på mig.. om jag smög ner något i släng så var det som hon hade hök ögon & ba VAd kastade du??!? men mycket gick till myrorna .. "åååh den är så fint!! så synt att slänga!!! okej dååå, myrorna!! fort innan jag ångrar miggg!"

men vi fick över en hel svart sopsäck till myrorna/kryckan & över 3 svarta sopsäckar med skit ska slängas + en massa annat bråte, tex alla hennes 100 reseväskor som är trasiga.. hihi hittade såkalrt en sidenblus (a) ..
mormor var iaf jätteduktig! imorgon ska jag & peppe åka & slänga allt ... innan mormor går & plockar upp allt.. hahah

vi trodde vi var smarta med att sätta en tejpbit över lampknappen.. för den släcks typ varannan minut.. ASJOBBIGT!!!!! tillslut efter 3 timmar blev jag galen! när jag stod längst in & det var grejer ÖVERALLT.. kryckor & skit jag snubblande på .. grejer ööööverallt.. & hungrig.. haha..

vi gjorde iaf ett jättebra jobb! mormor var såå glad att jag hjälpte henne! stolt över henne.. hon säger att hon tror att hon har svårt att slänga saker pga kriget, kan stämma.. <3

MEN vi är ju inte klara! haha.. men det kommer bli lättare nu, när alla kläder är borta.. HOPPAS jag! kommer säkert hitta massa mer.. vi hittade hennes garn iaf.. :)

nää. nu ska jag börja läsa "i am ozzy" äääääntligen! pappa hade beställt den åt mig.. fört väntade jag på att den skulle komma på svenska & sen när det ÄNTLIGEN gjorde de ville jag läsa den på engelska & då hittade jag den ingenstans.. men nu ska jag läsa den på engelska .. dock är den röd istället för lila, för er som antecknar!

är helt slut, var ju hos mormor sen 14.30 tills 21.30 .. & minst 3 timmar rensade vi, resten spelade vi spel!! LOVE YOU älskade mormor!! <3


& just nu är jag så ledsen.. ingen kan byta/ta mitt pass på lördag :( har frågat ALLA:.. :'( .. så nu blir det ingen svenska cupen final för mig .. ÅH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BAJS!!!! & förmodligen ingen utgång på fredag.. måste ju inse att man börjar bli gammal.. ELLER? sandra, få mig ung!

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0