less

idag slängde vi all skit. duktiga. sen passade jag anna & ozzy! ozzy blev så glad att han pussade sönder mig , hihi.

BAAAAAAAAAJS. alltså är så trött/lesspå mitt jobb.. varje gång jag går dit så får jag ont i magen & vill inte vara där.. vet inte om det är för att jag alltid måste prata med pappa i telefonen när jag går in i butiken, vilket påminner mig om min frihet har blivit borttagen ifrån mig. ALLTSÅ PALLA, DET HAR SNART GÅTT 1 ÅR!!!!!!!!! när slutar man vara rädd?! när ska man våga gå ut själv efter kl 17 för det är mörkt då?! .. och att jag inte kan jobba kväll.. JAG KAN, men jag VÅGAR inte! SÅ JÄVLA FEG. det värsta är att ok om dom dödade mig, men nu har dom bara satt skräck i mig & gett mig en jävla rädsla & vågar inte gå själv någonstans.. jag som inte var LIKA rädd förut , jag ska ju vara den som skyddar syster när hon är ut & möta henne.. men det är tvärtom! ..

jag mår så jävla dåligt när jag går dit. men är kvar. för att jag vill inte leva HELT på någon annan. men vafan ser ingen utväg.. orkar må såhär meeeerrrrrrrrrr!!! kommer sakna mia! för hon är snäll för det mesta.. men .. jag hänger kvar vid arbetsförmedlingen pga jag hoppas dom kan hjälpa mig med att hitta ett volontär jobb.. men ska försöka hitta ett själv, ska ringa till kryckan imorgon .. jag tänker (eller vill) sluta på mitt jobb & istället ge min tid till någon/några som behöver den.. om jag får pengar från AF eller något så blir jag ju så jävla glad, men det verkar ju vara omöjligt att försörja sig i det här jävla landet? min man är inte så pigg att dra härifrån.. men jag är.

vill så GÄRNA hjälpa mina medmänniskor!!! helst skulle jag vilja hjälpa hemlösa/alkolister osv.. dom är så jävla härliga & blir så glada för så litet. tex när man bjussar på 1 spänn eller en kopp kaffe. eller gårdagens bröd. det brukar jag göra i butiken. *dont tell the boss, snållisen*

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Du är så söt min vän! Älskar att du vill hjälpa andra före dig själv.. Du måste ge dig fan på att inte låta rädslan ta över, försök att utmana dig själv.. gå ut själv i mörkret eller försök att låta bli att ringa någon när du går in i butiken, så kanske du märker att; fan, jag kan ju gå in i butiken själv, utan någon i telen, och ingenting ont hände? :) Antingen så lever man i skräck och har ett väldigt jobbigt liv och jobbig känsla i magen, ständigt.. eller så ger man sig fan på att man inte ska vara rädd, och vi (dina vänner) finns här och stöttar dig!!!!! <3 <3

2010-11-12 @ 15:57:32
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanera

tack sötis.. men tro mig jag har försökt.. men det går inte, byruter ihop & gråter så får micke komma tillsut .. :/



<3

2010-11-12 @ 17:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0