kick

heeelt slut. hade jätteont i magen på jobbet idag :( .. syster hälsade på mig!! <3
sen var det en kund som kom in som var tatuerare & så pratade vi en massa så typ berättade jag om hur jag vill ha min 3e tatuering. men jag vet typ inte rikitgt vart jag ska ha den, beror på vart micke ska ha sin.. haha om han vill ha på samma ställe som mig så blire jobbigt, vill inte ha på samma ställe :p men killen hjälpte & förklarade lite.. så känner mig lite säkrare nu! (tror jag haha) FAN JAG VET INTE!! hahahaha :D

jag & micke kollade nyss på satc 2!! så JÄVLA bra!! micke sa att han kunde ha blundat igenom sig hela filmen för att han skulle försått den av att bara lyssna på mina kommentarer.. han tyckte det var facisnerade hur mycket jag älskar filmen & serien!

just nu står han i köket & lagar mat. hah, usch vad mina bristande kunskaper om mat kommer fram hihio. han påstår att han har gjort den bästa köttfärssåsen "in stada.." okeeeej, den verkade lite för stark för mig ;) men du är världens bästa iallafall!

ikväll blir det kickboxning! med mice, bini & syster. & mig såklart :)

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Gick det bra på kickboxningen? Fick du fler blåmärken? ;)

2010-11-09 @ 08:33:01
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0