inte en lugn stund

kom nyss in från promenaden med sandra! lagom röda kinder, haha. det är jävliiiigt kallt ute.. över 1 timme & 30 min var vi ute & inte fan var det tyst i sekund .. vi kan prata, hon & jag. sandra & sandra. från skogås. (intern skämt, hehe)

vi (läs JAG & micke på ett hörn) har planerat hennes framtid.. sandra påstår att jag & micke är ett par av ett eget slag & att vi lever ut vårat singelliv genom henne.. förstår inte alls vad hon menar?? vi hjälper bara litetraven, bortlovar är ett starkt ord. fniss.

tack sandra för allt prat! skrattat igenom mig varenda sekund. det är det ska vara. pratat om allt & ingeting. påstod att jag kan vara en bitch & en dramaqueen om jag vill.. nu förstår jag inte vad hon menar? men hon nekade inte att hon heller kan vara en.. mohaha. I LOVE U!!!!!!!!!!

nu kryper jag ner under täcket..

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha det var en fantastisk promenad! mysigt att va bortgift också så man slipper leta själv haha



I LOVE YOU!

2010-11-08 @ 21:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0