BAJSVÄDER

vilket bajsväder!!!! vaknade typ vid 10 av att det spöregnade & så ville jag bara somna om i mickes famn, men inte fan låg han brevid mig!! ;@ .. sen vaknade jag av att micke ringde mig, men somnade om igen & vaknade när pappa kom hem..

emmi vill dricka vin med mig ikväll, men är lite (mycket) seg & otaggad! emmi säger att våra själar har bytt plats.. så kan det vara, det har hänt förut! så jag tycker vi ska dela på min så blir hon mer taggad sen när vi har bytt tillbaka själarna :) haha. nää men det är lite sisådär nuuu!!!!!1

ska snart möta upp micke :) ryktas om en morotstårta? hihih. vad jag älskar att mickes kläder passar mig :D hihihi. han är inte lika förtjust i det (a) micke mamma såg att jag hade hans kofta han fick av mig i julas, hon ba : har du ärvt den? :)
micke var snabb som fan att svara: NÄÄÄ LÅNADE!!  hööööhhhh..

är inte så taggad för att jag orkar inte sitta & ba låtsas vara glad osv.. vill bara skrika. kan inte förklara. sorry.

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Du behöver inte låtsas för mig!!1 <3 Och jag kan gärna ta en del av din själ, wiiho :D <3

2010-11-03 @ 16:51:38
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Katti

<3

2010-11-03 @ 19:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0