tider

bini säger:

TACK SKA DU HA FÖR VETU VA, du är MIN BÄSTIS FESTIS FÖR DIG VILL JAG ALLTID HA

bini skrev detta för typ 1 år sen exakt.. hahaha... :)

hahahahahaha. jag har suttit & ägna de senaste timmarna till att läsa min blogg! kan konstatera att den var roligare förut! (läs innan micke kom blev pojkvännen..) hahaha. nä. men mer händelserikt då! Insåg också att jag var en sjukt bitchig vän, mina vänner; NI ÄR BÄST! & tack som faaaan att ni står ut med mig! mest emmi & bini, för ni har fått tagit mest skit. men ni är ju bäst också. <3

nu ska jag fortsätta smälla i mig indian popcorn som min man kom hem med nyss! Han är åter förlorad till s.k "fotbolls landet."

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAAAAAAA håller med om att våra bloggar ägdeeeeeeeeeeee när vi var "små" ;) HAHA fast våra liv är ju bättre nu, man får tänka så istället ;D haha

2010-05-06 @ 09:26:25
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanera

haha jo det är sant! så sant :D

2010-05-07 @ 16:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0