segt,grill,sol,regn, tacos. osv...

igår var man inte på humör.. men det gick över när jag gick till farbror & pappa som byggde på farbrors terass .. blev man bjuden på öl, men den blå älgen på! hihi. så hjälpte jag till med att stå på plankerna med min 39 kg i vikt :) (hahahahha pappa var snäll & sa sandra ställ dig här med dina 39 kg... hahaha askuuuul. herregud ni fattar ju inte min fina humor. )

sedan satt jag & lisen & sjöng gamla låtar på högsta volym. sedan bar det över till mannen & så blev det grillning & vin. as myyys! sen kom kusin & sen binis :) mysigt igår!!

idag var jag den ENDA lediga! :) lisen & mice var tvungen att dra till jobbet.. men syster hann komma in & sova lite med mig, efter att mice hade gått :) (vilket var jävligt tråkigt , vilket slutade med att jag ringde min man på jobbet kanske 10 gånger på 20 min... HAHHAHH herre.gud.)
tråkigt att det regna. efter att jag sovit ut till halv 2 , gick jag till affären & handla. tog inget paraply, för det rengnade inte när jag gick.. när jag kommer ut.. SPÖregn. blev dygnsur.. mina enda "varma" kläder här.. hihioh.

nu skriker syster & mice. på hockyen. vi vann broms"guld" haha. nä bronsmedalj. nu ska vi gå till affären & handla tacos.

sen ska jag pussa sönder mina finaste. syster & mannen. 2 av (mina) världens finaste.

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0