SATC 2

näää men tjeeeeeeeena!

det var ett tag sen man tittade in här & var glad! höhöööö. ändring på det KANSKE?

i onsdags fikade jag iallafall med binis & emmis! :)
igår var jag på sex and the city 2!!!!!!! med emmis, kattis & marys (låter som ett fik.. haha eller en frisör :D ) heeeelt underbar. även fast att kritikerna kanske har LIIIITE (skit lite) rätt, men man kan ju inte annat än älska den, i mean satc!!!!!!! iiiiiiiih. satt brevid emmi.. hahaha som vanligt. blir det asgrav. denna gång inte jag som började. emmi började. sen kunde jag icke sluta. hon viskar till mig " det där är typ dan" jag till henne "och det där är du.." och sen var flabbet igång! :D men jag menar , vad vore inte satc - filmerna utan emmis & saneras as garv?! ;) mys iallafall! mina tjejor! <3

idag har jag jobbat! 11-19. almondys kalastårta.. sötis vakt. värsta muskelberget typ.. jag baaa ÅH drygis! så var han as snäll.. hahahaha. alltså. jag skriver här som en liten tjej. men e ganska så trött!

sen nu har jag lekt hemmafru! mices föräldrar kommer hem imorgon. så jag har diskat, fyllt på diskmaskinen, tvättat, hängt tvätt, så nu ser hela lägenheten fin ut! förutom vårat rum! hgahahahahahaah SOM VANLIGT! man kan inte ens gå in här, för precis (?!) framför dörren har mice placerat en hög med kläder. så då gjorde jag likadantfast vid sängen, och på stolen (jag sitter på nu) & vid balkongen. och garderoben :)
vattnat "svärmors" blommor.. 3 är döda.... :$ men hon sa "du kan vattna dom nån gång bara.." och jag har fan vattnat dom typ varannan dag! helt torra.. och sen i förrigår.. så hittade jag hennes egen odlade samling i deras sovrum.. 8 st. som. jag. har. missat. det. har varit. väldigt. soligt. kan. man. se. på. dessa..... hahaha. å andra sidan är de som typ har klarat sig bäst, då lisen har sovit där & haft rullgardinen nerdragen typ hela tiden... ;p

imorn är det jobb! sen kanske fest! e helt sluuuuuuuuuuut.
. hahahaha........................... BORING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!


/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0