HAHAHAHAHAHHAHA sorry MICE

hahahahhahahahahah mice ropade in mig till badrummet nyss, (han rakar sig) & även fast han vet hur det blir, så vill han ALLTID ändå att jag ska "hjälpa" han & se om han har missat ngt. så han tvingar mig att raka där bak..
& nu råkade jag göra jätte tunt.. hahahhahaha det ser så roligt ut.. kan.inte.sluta.skratta. han blev så arg, nu låste han dörren.. hahahahahahhaha!!!!!!!!!! what can i say? är bara van med att raka bort HELA pappas hår, inte fjanta mig med en sån där rakapparat med centimeter & skit,,, hahaha han e så sur just nu.. "jag vill ju inte vara ful!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vafan du skrattar ju!!!!" hahahahahah. herregud. ska försöka smygfota & mmsa över till slemmi & bini! (a)

hahahahahahah UPDATE!
försökte smygfota.... han blev så arg!! och jag har ett skrattanfall just nu.. vilket INTE uppskattas!
 han ba: VI STÄLLER IN FESTEN IMORN!!!!!!!!! jag e så ful!!!!!!!1 hahahahahahahahahaha han låter  som en tjej (mig) hahaha.. han ba jag ser sut som ett missfoster i bakhuvudet! hur fan kan det bli såhär randigt?!??!? hahahahahaha,. han fick typ ett jävla anfall när han såg vad jag hade gjort och körde hela rakmaskinen där bak & nu är det ännu randigare & ännu tunnare på vissa ställen! hahah ... jag sa då: skyll dig själv.. fick till svar: MEN JAG VET!!! jag är så ful!

jhahahahahaha. jag får alltså INTE gå bakom imorn, STOR risk till skrattanfall..,..... nu måste jag ta bort sminket som började rinna när jag såg han.. hahahaha. & komma på ett sätt att sluta skratta & försöka göra honom glad igen. vi vill ju inte festa utan han imorn.. hahahahahahha, eller? ;)

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0