glömde. verrrrrrrrry FUN

hahahaha i torsdags när jag gick upp vid typ 12..
så säger jag till mice..
"jag hörde inte ens när lisen gick upp imorse!"
micke: men vet du ens att hon gick upp? ;)
jag: men jaAaaa! hon e duktig!

jag går in i sovrummet för att kolla... det är glasdörrar.. ser att den är stängd. *lugn sandra, hon kan ha stängt den när hon gick*
kommer liiiiite närmare.. lite till.... SER HENNES TVÅ BEN LIGGA DÄRRRRRRRRRRR. dörren flyger upp & jag hinner knappt in i rummet innan hon ba vaknar till & ba " NEJ NEJ NEJ NEEEEEEEEEJ!!!!!!" " jag e sjukskriven!!!!!" hgahahahhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahaha.
alltså ni skulle sett hur hon viftade med armarna.. HAHA så jävla kul. hon blev så rädd när jag kom in.. haha hon vet att jag hatar när hon är hemma, när hon har viktig skola .... men det var ju jäkligt mys att ha henne hemma iaf! iiiiiiiih. kan.inte.sluta.skratta.så.kul.


/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0