fredageeeeen

ojojoj.. haha vart ska jag börja? med att trots det att jag var "klar" & visste vad jag skulle ha på mig osv, så blev det typ 3 tåg senare pga mig. trots att mice hade jobbat, så var han klar före mig.. (a) .. eller med att jag verkligen tog det här med att supa som en 14 åring på allvar, då jag blev utslängd? eller att jag & mice hamnade i luven på varandra..  ja du.. rolig kväll iaf, DELAR av den!

vi drog iaf till bini & förade med hundisarna,ninna (som var sjuk, stackarn!) bini & patric :) vi sket i att dra till hellströms utan vi stannade kvar hos enqvist's istället! & drog sedan med de andra direkt till nype! trevligt där!

drack på ..  & sen vid 1 tyckte vakten att det var dags att gå hem för min skull.. det tyckte micke med.. haha. sen tvingade jag vakten att få ordning på min jacka :D .. sen kom bini & patric ut efter ett tag & sen skulle vi till mc & äta .. & sen började jag & micke att tjafsa.. men idag mår vi bra! fyfffffffffan. stackars bini & patric fick springa emellan oss ..
sen somnade jag "fint" i min pojkväns säng & imorse mådde jag som jag förtjänade! Nu sitter jag här & laddar upp lite thailando bilder. pojkvännen är hos sin kompis som kom hem från norge ett tag. snart blir det väl sängen.. först duschen.. katti & emmi, hoppas lady gaga ägde! :) <3

vill bara tacka
för en jättefin kväll igår, iallafall! även fast jag nästan alltid lyckas få i mig liiiite för mycket! undrar när måtta ska komma tillbaka i mitt sinne? aldrig? man är ju trots allt (& tacka gud för det!) inte 14 längre!

(Måste bara skriva en påminnelse till mig: om aik åker ner till superettan så får jag 500kr av victor, och om Bajen inte tar sig upp till allsvenskan så ska jag ge han 500 spänn.. visst avr det såååå.... mohaha, har alltså redan tjänat 500 ;)) mohaha!



snodde från binis. haha. jävla tuffingar det där ;)

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0