efterlängtat

igår blev det mysiiiiiis med bini & ninna.. bränd pizza (som för övrigt slank ner jävligt fort!) & sedan blev det ansiktsmask & färning på ögonbrynen! Mina är just nu svarta & pappa kallar mig för ryss.. ahhahaha... igår powerwalkade även jag & bini runt på söder! duktiiiiiga!

Idag när vi var i centrum så ville pappa att jag skulle hänga i hans arm , för han hade ont..
Lisen: alltså gud, alla kollar!!!!!!!!! pinsamma ni är!
Pappa: *kollar runt* det är ingen jävel som kollar! Alla här är så jävla egotrippade att ingen skulle märke om vi började tända eld på varandra..!
Lisen & jag: *asgaaaarv*

sedan blev det sushi för pappa & min del!

har varit hemma från jobbet i några dagar nu.. jävla mensvärk! Men nu är jag taggad för utgång! vi ska fira katti som fyller 21 den 10e! Blir först lite vin hos bini & sen till söderhof & föra & sedan nype! nu vill jag inte vara sån , men FYFAAAAAAAAAAAN idag är det dimma mina VÄNNER! SUPA som om vi vore 14 ;) det ska jag köra på ikväll iallafall!! Vilka är med mig? ;) räknar iaf med bini,katti & slemmi! :D

Och med det vill jag
säga att om man varje dag skulle supa som man var 14 år så får man istället dricka vatten & igår fyllde min pappa 11 år!!!!!!!!!!!!! GRATTIS! tänk er den ni! 11 år utan alkohol.. inte många som skulle klara detta! Så ; pappa, du är bäst. *skålar med vatten* LOVE YOU!!!!!! <3

Har duschat, rakat benen (1a gången sen jag kom hem från thailando , hahahahah) & noppat ögonbrynen 1a gången på väldiiiiiiigt länge! Nu ska jag använda min volumemaster för 1a gången & klä på mig & 1a gången veta vad jag ska ha ;) hahahah..

så avslutar detta inlägg med en vääääääldiiigt efterlängtat bild: (jaaaaaaa thailando bilderna är ÄNTLIGEN på min dator!!! frågan är när dessa kommer upp på facebook ;) förvänta er inget inom en snar framtid!)


hahahahahah. micke sa att det var mysigt att ligga i havskanten & sola... hahaha. det fick jag sota för sen när jag fick simma ut & tömma 1000 kg sand i bikinin!!!

/ sanera



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA skön bild!! Haha sorry att jag inte söp som om jag va 14 :( får ta igen det en annan gång ;D hihihiih / EMS

2010-05-08 @ 13:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0