closed

nu har jag varit & bättrat på brännan! blir inget aquarium imorgon :( det var stängt! jag blev typ ledsnare än anna.. haha , märks vilken nivå jag ligger på.. så nu får sötisen välja mellan bad, bio eller museum.. junibacken var också stängt imorgon.. min fråga är ; varför ha stängt en måndag? är det inte då alla studiedagar brukar ligga på typ?

baaaaaaaaaaaaaaaajs. denna helg har typ fått mig att få ålders noja! jag är typ heeeeeeeeeelt slut.. måste nog ta igen några riktiga party helger så man kommer igång igen.. man kan ju inte gnälla efter en helg bara för att man har en pojkvän! ska bli bättre, lovar.. men då får ni, mina singelvänner ta mig under era vingar ;) (sandra) hiiiiiijhi

ska snart över till mamsen. ska då få kenny att hjälpa mig att få över thailandsbilderna. VERKLIGEN dags nu! THAILANDO vackra vackra land. varför fick jag bara stanna 1 månad hos dig :(? kära fosterland i all ära,.. innan man har varit i thailando! haha ;)

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha tack, det var bara jag som var kvar som singelpolare ^^, nu känner jag ingen press ;)

2010-05-04 @ 01:07:52
URL: http://macens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0