aaaaaaaaaaj

Ligger i sängen & har en sån JÄVLA mensvärk :( ..!! fick åka hem från jobbet, var bara där i 2 timmar.. trodde att det skulle gå bra då jag var påväg till jobbet, köpte en massssssa choklad & satt på bussen & typ på ett maniskt sätt vräkte i mig ploppen.. hahahaha , typ som om det var sista måltiden. hahahah.. fyfan, fräsch tjej! men det blev bättre, bara att jag karamell sås överallt, men hellre det än att magen tar livet av en .. men som sagt, funkade ej på jobbet så jag har varit hemma ett tag nu! skulle tröst shoppa en jätte läcker sjal med färggladda döskallar, men det var slut!!!! så typ bajs på dig som köpte den sista.. sjukt elakt! tänk på en stackars tjej med grym mensvärk nästa gång!!!! morrrrrrrrrrrrrrrr.

i månsdags blev det tekniska muset istället för aquarium :) as myyyyyys var det! haha förutom när vi var typ i barnrummet & lekte för fullt & helt plötligt
anna ba: OJ! Jag e bajsnödig!!!!!!!!!!!!!!! bråttom!!
jag: eeehhh.. *tänk tänk, vart fan såg jag en toa senast?* hade ingen aning vart det låg en... haha.
anna: bråttom! ehehehehe...
jag: är det bråttom, bråttom???
anna: AAAA!!!!!!!

så jag tog henne & sprang runt & leta efter en toa.. sen hittade jag en! och anna ba: OJOJ , det var nära ögat kan man säga!!!! hahahahahhahaah. sen tvättade hon händerna och så ska vi ut från toan & då säger hon: oj , jag e kissnödig... hahaha.... alltså , ungar :) mysss ungar.. älskade unge!!!

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

hahahahhaa baaaaaaaaaajsnööööödig, bråttommmm!! xD SÖTUNGE!!!!

2010-05-06 @ 09:25:31
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0