1 årsdageeeen

Tjenis penis.

Nyss hemkommen från en powerwalk med min kära far! :D gick i över 1 timme.. svettigt värre ;)

i fredags var det varlborg. Och jag klippte mig även 1a gången på väldiiigt länge!! så nu ser det lite bättre ut! tillbaka till valborg, vi skulle ha picknick på årsta fältet men det började regna! Så marie & emmi hade lagt ut filten i vardagsrummet & så blev det picknick där! tycker det var lika mysigt, mycket varmare :D haha. jag,emmi, micke, maríe,katti & krille var där! :) alla var fulla & glada förutom lisen för hon hade stött på polisen.. hahahaha. sorry. stackarn. hon joinade även oss lite senare! sen blev det dans för FULLA muggar! och min kjol gick sönder & min vita tröja fick rött läppglans på vänster tutte.. haha det gick vilt till alltså ;)

igår firade jag & min älskling 1 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helvete, vad tiden har gått snabbt! vi började vår 1årsdag med att äta på ett fancypancy ställe! vet ej om ni har hört talas om det? mc donalds.. hahahaha. jag lisen & micke tog oss till farsta , shoppade lite & fikade. myyyyyyys!! sen åkte vi hem & jag städade heeeela rummet :) sen blev det mys med baby, vi öppnade våra presenter ;p micke fick en prasseljacka, t-shirt & 2 ozzy biljetter av mig :) & av han fick jag volumemaster & skor (eller dom ska inköpas snart..) sedan åkte vi in till söder & käkade på en mysig liten resturang & sen efter det åkte vi till värdsan med slemmi & där var även dan + vänner! :)
skiiiit mysig 1 årsdag måste jag säga.. med vänner & familj också! :) tack för bidraget sötis- pappa!

imorgon blir det aquarium med anna & mice :D myssssssssssssss..

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0