still from koh lanta

tjat om att jag uppdaterar for sallan.. hm, vad e detta?! jag e ju pa semster , pappa :) idag har vi snorklat!! as mysigt, men jag var lite radd haha.. sag massa coola fiskar och koraller.. och en skoldpadda! pa langt hall dock.. inga delfiner an, men har ej gett upp hoppet! idag ska vi supa till lite, haha my det blir nog manga bucket ikvall! ;p ge oss garna lite tip[s tack! har dock redan akt moppe med ljus klader.... haha!

har bytt till ett annat hotell igar, bungalows som e nya for i ar :) fracht! och for 600 bath per natt , vilket ar typ 120 spann.. igar kakade vi riktig god middag & drack 4 RIKTIGT goda drinkar for knappt 130 spann.. hahaha :) kommer fa en chock av priserna i sweden sen.. pa mandag aker vi till koh hao , sen blir det nog krabi och om 2 veckor blir det party pa phi phi med linus o hans vanner! efter det blir det nog koh pangh (eller hur det stavas :p) men det vet man aslrig eftersom vi bestemmde oss for vart vi skulle aka nar vi kom till resebyran..

saknar alla mina sotsnosar!!!! :) Love uuu! och my ge oss garna lite tips! garna pa face eller kanske pa var mobil om du har lust?? eller pa mickes mobil hans nr ar (ifall du vill) 0735444282 och sen ar det val ngt rnr framfor.. thainr har jag redan skrivit i ngt tidigare inlagg, kan det ej nu .. hehe.. klockan e 18.30 har nu, maste springa och duscha for att ga till luns tak och dricka ol! sen blire middag och sen party!

hoppas att denna update haller er varma av miga i nagra dar till nu!! :) LOVE!

sanera

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh jag vill också simma med fiskar! :D

2010-03-15 @ 23:24:09
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0