PYSSSS..

tog den 2:a sprutan idag.. hepatit A&B är man skyddad mot nu :) handlade lite mer inför thailand.. sen åkte jag hem & skulle sova.. då börjar ena av vår bärbara telefon att pysa.... blir skiträdd & gråter hysteriskt.. bara jag & ozzieboy hemma.. micke försöker lugna mig.. HAHA. & hur det gick vet vi nog ;) ringde pappa. samma sak där. tillslut ringde jag min farbror peppe som lugnade mig med sina roliga skämt... hahaha han fick mig att gå ner & kolla vad som pös. <3
jag : det är telefonen!
peppe: men dåså..
jag: men tänk om det är någon gas?
peppe: jag har aldrig varit med om judegas i en telefon tidigare.. (hahaha , jag sa att det var hemskt men lite kul.. hehe..)
jag: men om den exploderar då?!

peppe: jag har aldrig varit med om dynamik i en telefon tidigare heller....

hahahaha. sen kom bini & syster hit :D dom har hjälpt mig att packa lite.. vi har busat med ozzy & umgåtts :) <3 sen kom putte & sen mice. då hämtade mice telefonen & kunde konstatera att det var bara högtalaren som lät............... hahahahahhahahah., MEN, det är INGET vi talar högt om ;) (& pappa du får INTE använda detta emot sandris.. hahaha)


<3


<3


nu ska vi gå & lägga oss.. får se om mice lyckas hålla sig från att ta upp ozzy i sängen inatt.. ;p

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHHAHAHAHAH.... JUDEGAAAAAS HAHAHAHHA xD

2010-03-03 @ 17:30:59
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommer sakna dig med siiiiiiiiiis <3333333

2010-03-03 @ 18:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0