krabii

HOLA!

nu har vi precis kakat middag, jakligt matt!!!! :) klockan ar 22.40 har nu. innan vi kakade middag sa lag vi i poolen och kollade upp pa alla stjarnor :) igar var vi pa hong island, typ ett naturresevat med en jattefin strand! annars har vi nog mest slappat har i krabi, i forrigar sa var vi inne i krabi town och kollade lite, hanlade ett par sota flipflopps for 12 kronor :) for nagra dagar sen sa tog jag min forsta massagage har i thailando, as skooont! 40 spann for 1 timme med aloe vera.. angrade mig forst nar hon borjade och fick tp panik att jag skulle ligga dar i 1 timme nar hon masserade mina ljumskar & tuttar ... haaha markte inte ens nar hon var klar typ :p sen sa tog jag pedikyr och nu har jag fransk meniqre pa mina tarnaglar :) micke klippte sig dar ocksa, allt det for 80 kr :) igar tog vi bada en massage efter jag ahr overtygat micke om att det ej var sa laskig :) da tog jag cocosolja :) vi har en liten mopps har pa hotellet, agraens hon heter pookie och ar 9 ar gammal :) javliigt tjock.. haha sa javla sot! hon alskar mig och mice. :) mice sitter & gullar emd henne nu.. och jag ahr lart henne svenska for hon lyssnar pa mig nar jag sager att hon ska ligga .. hahahaah :)

nu ska vi upp  pa rummet :) den 26 aker vi till phi phi!!

LOVE U! puss

sanera & mice

Kommentarer
Postat av: Katti

Åh :) va kul, nu börjar våren komma här till sverige känns det som :) förutom att det snöade igår men nu får det fan vara nog :)



Love love love

2010-03-22 @ 17:19:04
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/
Postat av: Lisen

iiiiiiiiiiiiiiiii va kul :D åhhh skulle oxå behöva massage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! looooove

2010-03-22 @ 17:22:33
Postat av: Gallanbrallan

ååååååååååååååh! jag vill också!!!! :D <3

2010-03-23 @ 09:21:56
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Anonym

SANDRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HETER louise.steinhof PÅ SKYPE!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOGGA INNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-25 @ 16:15:10
Postat av: Marie

Åh fy fan vad nice ni har det!!!! Jag vill också!!!!!! :D

2010-03-27 @ 15:58:33
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0