13 timmar kvar nu ..

vart ska man börja? att jag är helst slut så jag håller på att dö? haha. har ej packat klart än (som vanligt...) men är dock nog på god väg.. emmi, hör & häpna! har typ mindre kläder än vad jag hade när vi åkte på vår lilla tripp sommaren 08!! hahahaha ILLA :)
jag & mice är nyss hemkommna , har skjutsat hem lisen & simona från TH konserten. snacka om  att dom var riktigt glada, mina öronon är typ sprängda ;p dom har idag köat i 13 (!!!!!!!) timmar i detta väder, JÄVLIGT starkt jobbat måste jag säga.. var & hälsade på dom i kön så att dom inte hade frysit ihjäl.. det var heeelt värt de 13 timmarna i minus grader.. haha :)
hälsade på biniiis på jobbet också, innan vi hämtade lisen. & släppte av henne påvägen. kramade. & kramde. älskade vän. kommer sakna. JÄVLIGT mycket!! <3 missar 20 årsdagen :( .. men PARTY when i'm home!!

idag har jag gråtit & skrikt & varit dum.. haha. resfeber!! grät & sa att jag inte ville åka.
mice sa att ; du är 20 år, gumman.. vi ska ju flytta hemifrån sen & du klarar dig utan mamma & pap.. Jag: NÄÄÄ! ska aldrig flytta hemifrån.. hahaha. så nu är mitt nya smeknamn ; böli.. ;) farmor hämtar upp oss 10 är hos mamma imorn. planet går 13.40 , landar 23,55 svensk tid & typ 06.00 thailändsk tid. kommer hem den 4/4 06.00. just nu funderar jag hur jag ska kunna packa ner mamma i resväskan.. haha. jag tar papsen i handbagaet & bini i strumpan.. lisen & anna i varsin ficka.. hahahahaha. nä. men jag har skit ont i magen & kommer sakna mina kära väldigt mycket!!!!!!! gick upp 9 imorse, bakiiis.. hade skitkul igår, tack alla ni som kom!! ska packa klart nu , så man kan få sova... men ska raka benen, måla naglarna osv... så 6 imorn räknar jag att bli klar.. ;)

för övrigt ; så kör vi nog på mitt mobilnr . men vi kommer att införskaffa ett thailändskt kontantkort så småningom! jaja. ska sluta skriva nu så att bini inte behöver sitta & läsa i 3 dygn nu ;) GRATTIS i förskott hjärtiiiis!!!!!!!!!!!!!! <3<3 LOVE YOU!


såhär förvirrad kommer jag vara utan min vän!

älskar alla mina fina, fina människor!!! :)

LOVE / saneris


Kommentarer
Postat av: bini

haha du gör mig så glad! :D tack gumman!!!

grattis du med i förskotttt! <3

ÄLSKAR MASSSOOOORRRR

2010-03-05 @ 00:29:10
URL: http://operationivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0