wedding

har nu suttit & bölat till PRINS Daniels tal!!!!!!! herregud.. alltså dom var så fina!! ååhh.. Victoria var/ är så vacker (sjukt mycket snyggare än syrran!)
*bröllopsfeber* har bestämt att jag ska ha en liten tiara på huvudet när jag gifter mig , jag menar.. sessan var ju så jääävla fin i sin krona! hehe, mina nära kära kallar mig besatt av sessan & vår nya prins (a)..

igår var jag mamma, anna, micke & kenny inne & kollade på bröllopet *såklart* jävlar vilken folkfest!
stod vid strandvägen och kollade kortegen, satt på mice axlar & filmade :D hihihi... vilket fint par!

sen drog vi oss mot slottet, stod mittemot & hörde victorias tal.. sötiiiiiiiis. vackert! har köpt alla tidningar så jag kan spara.. detta är något historiskt som vi har fått vara med om! vilket somliga inte verkar förstå! & dom får mer än gärna "ta" våra pengar för att få ett sånt fint & lyckat bröllop tycker jag. Och jag menar det har ju varit världens folkfest, och det hade de ju icke varit annars. så vi har nog ändå mycket att tacka det nygifta paret, tycker jag! längtar till en liten bebis kommer!! all lycka till de fina brudparet!!


otroligt fina!!!!


efter slottetdrog mamma,anna & kenny hem! så jag & mice var så jääääävla hungriga så vi mötte upp lisen, så bjöd jag på middag :) sen satte vi oss i kungsan & drack vin.. lisen fick snällt titta på! jag drack vatten emellanåt :) *duktig* skulle ju haft en vit helg.. men var tvungen att fira ;) BRÖLLOPET!!! hahaa..

sen kom phille, sen drog vi till zansi bar, sen kom sandra. sen drog vi till gustav adolfs torg.. (inte som jag sa.. en man med ett efternamn som börjar på h..........) där var det för mycket folk, så vi åkte hem till phille.. hahaha. sen på tidig på morgon blev det taxi hem. & jag fick sova med min loverboy.

har nyss varit hos binisss!! (saknat henne!!!) & hälsat på henne på jobbet.. e dödstrött! skulle kolla satc filmen (MER BRÖLLOP) men lisen sover redan.. hahaha.. men har ju stjärnor att sysselsätta mig med ;p eller kanske kolla lite mer på bröllopet? (a)

/ sanera




Kommentarer
Postat av: bini

HÅLLER MED!!

orka dom som klagar!!!!

har alltid velat ha slottet, kungen, prinsarna och prinsessorna... jävla bittermänniskor som klagar :S



vackraste victoria =)

2010-06-21 @ 00:02:38
Postat av: sanera

eller hur!!!!!!!!! det är vår historia & vårt ansikte utåt :D .. köpte alla bröllopstidningar iadag,. ska spara dessa :D

2010-06-21 @ 14:07:15
Postat av: bini

hahaha jag köpte den där boken som kom med expressen :D och så köpte jag expressen, har läst ut boken mohahahaha.. köpte den i söndags, på jobbet :P mohaha.. N Ö R D

2010-06-22 @ 20:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0