Lördagen + söndagen

I lördags firade vi som sagt mice! (att vakna på söndagen var ingen höjdare , mohaha)

Blev väckt på morgonen med färska hallon osv. och amerikanska pannkakor & massa gott! Micke fick 2 shorts, 3 tröjor, fred perry skor & en middag av mig :) *passa på att skämma bort mannen*

Åt god middag hos mice! (som "svärisarna" hade lagat typ) & jag bakade cheesecake! i alldels för kort klänning kunde lisen berätta för mig sen.............. Sen kom linus, mackan, phille, rasmus, oskar, jonas, viktor, phille, henke, kajsa .., kusin, syster & sin ninna! saknade dock emmi, bini, katti & marie!

Drack & åt & drack.. mohahah... efter ett tag så drog vi till tanto, där mackans kompis hade fest i en kolonistuga.. vi gick & gick.. sen kom vi fram! partyyypartyy,.. sen behövde jag vatten. mackan SNÄLL.
så han tog mig under sina vingar (hahahhahaha) & skulle fixa vatten åt mig i stugan. killen låser , mackan lackar. vi ska gå någon annanstans & fixa vatten. sitter & pratar först. om livets STORA gåtor. sen går vi. LÄNGE. micke hinner efterlysa oss ett PAR gånger.. vi gick i skog & jag vet inte vad.. vet bara att jag tänkte "hmmm, finns det vatten här?" hahaha.  tillsut är vi i zinken.. hahah. får en ramlösa. det första jag gör är att spiller. mackan har nu förstått att man inte kan göra annat än skratta. hööööhöhöhö. sen går vi tillbaka igen. den otroliga vandringen 2..

sen måste saneran kissa. mackan suckar. sen hittar vi tillbaka till de andra.. då kommer anders. HAHAHAHA alltså fyfan det var så kul! han hade avrit någon annanstans,. gav han en halv flaska rose typ. han sänker den på 30 sek. sen var han lika borta som vinet.. och det var så JÄVLA kul.. har typ fortf ont i magen av allt skratt den kvällen! BINI, han pratade som när vi åkte från soniiis! ;p

sen skulle vi hem. jag, lisen,micke, anders, viktor & oskar. krig i tanto med alla soppåsar.. hahah. har en video. vet ej om man vågar lägga upp den. hahahahah. klättrade i ett träd ovanför vattnet.. haha illa. jag fick inte .. för vingligt!  sen brottades jag och oskar, jag vann! men fick dock ett upplsaget knä .. men det var de värt! mohaha..
hoppade på viktor några gånger för att han var för grov i munnen.. hahaha. sen åt jag & mice. sen fick jag reda på att ligga på ett berg är inte mjukt.. mohahahahahah............
aja, hade en sån rolig kväll! micke har inte dumma kompisar han inte!


hahahahaaa.

i söndags mådde jag skit. mickes brorsor + flickvänner sjunger & hoppar på oss kl 13.. ILLA. sen blev det lax i "lasse i parken "på söder med ovannämnda + "svärisarna."
sen mötte vi upp lisen & drack lite cider i kungsan, hälsade på mackan som jobbade där.. mötte upp rasmus. firade nationaldagen! vinkade åt knugen & dom.. gladast blev jag när vickan kom :D höhöhöhö.

såååååååååja. nu har man denna koran avklarad!


/ sanera


Kommentarer
Postat av: Mary

Umgås man med dig får man räkna med att det händer saker ;)

2010-06-09 @ 19:31:28
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0